  • 11. Data: 2009-10-19 11:03:47
    Temat: Re: Grafika do CS4
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Obsługuje.
    Np powiększanie.

    MW

  • 12. Data: 2009-10-19 11:54:24
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 19 października 2009 (10:38:52) napisano:

    > Szukam czegoś niedrogiego z pasywnym chłodzeniem do pracy z CS4.

    > Może być karta jak poniżej ?
    > http://www.robert.com.pl/palitgeforcewithcuda9500gt1
    024mbddr2128bittvdvipci-
    > p-17377.html

    Jak na PCI to idealna bedzie S3 Virge/dx, 8 zł na allegro.
    Jak na AGP to idealna bedzie GeForce 2 MX400, 12 zl na allegro
    Jak na PCI-E to idealna bedzie GeForce 6200, 22 zł na allegro

    Zainwestuj w procesor, RAM i chipset na MoBo.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 13. Data: 2009-10-19 12:06:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > co ma karta graficzna do pracy w CS4?

    Interpolację podglądu dowolnej skali. Nareszcie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2009-10-19 12:54:21
    Od: "eFTe" <f...@w...w.al.to.wp.pl>

    Użytkownik "MW" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Obsługuje.
    > Np powiększanie.

    Ale nie sekciarskie CUDA, tylko uniwersalne Open GL.

    pzdr
    eFTe

  • 15. Data: 2009-10-19 13:46:22
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    No ale czy to ważne czy OpenGL czy DirectX czy co tam jeszcze?
    Ważne że sprzętowo karta potrafi to obsłużyć, przyspieszyć i uniezależnić
    od CPU.

    MW

  • 16. Data: 2009-10-19 15:47:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    MW pisze:
    > No ale czy to ważne czy OpenGL czy DirectX czy co tam jeszcze?
    > Ważne że sprzętowo karta potrafi to obsłużyć, przyspieszyć i uniezależnić
    > od CPU.

    A właśnie - czy da się przeskoczyć następującą upierdliwość: w modzie
    ''fullscreen'' (slash i tab, żeby menu zupełnie zniknęło) każda operacja
    powoduje, że ekran mruga (robi się czarny na ułamek sekundy). Jest znany
    patent? Tak się dzieje na nvidii 7600GS i na jakimś intelu onboard.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /cechą gatunków prymitywnych bywa natrętna manifestacja sympatii
    politycznych/

  • 17. Data: 2009-10-20 11:25:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciej K. aka Sesjusz wrote:
> [...]
    > Jak na AGP to idealna bedzie GeForce 2 MX400, 12 zl na allegro
    > Jak na PCI-E to idealna bedzie GeForce 6200, 22 zł na allegro

    ja bym jednak szukał jakiś starych matroxów ;-)

  • 18. Data: 2009-10-20 12:05:20
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-10-20 13:25, Marek Dyjor pisze:
    > (...)
    >
    > ja bym jednak szukał jakiś starych matroxów ;-)

    E, tam - ja już się wyleczyłem dozgonnie z Matroxów kupując za kilkadziesiąt złotych
    używaną Nvidię
    Quadro NVS dual DVI pod PCIE ;-)
    Matroxy rządziły ceną/jakością przy D-SUB i kineskopach a to już przeszłość.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 19. Data: 2009-10-20 13:33:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4adda786$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > kilkadziesiąt złotych używaną Nvidię Quadro NVS dual DVI pod PCIE ;-)
    > Matroxy rządziły ceną/jakością przy D-SUB i kineskopach a to już

    Prowda.

    Matrox przespal moment...

  • 20. Data: 2009-10-20 13:58:38
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-10-20 15:33, Jakub Jewuła pisze:

    > (...)
    >
    > Matrox przespal moment...

    Przespał więcej niż moment IMHO i to se ne vrati ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski