  • 11. Data: 2015-04-29 17:30:36
    Temat: Re: Grafen
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bo ja nie muszę rozumieć, za mnie rozumie tvn...

  • 12. Data: 2015-04-29 17:55:20
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-29 o 14:52, Marek pisze:
    > Ale coś się zmienia w UE, ostatnio rozmawiałem z cwaniakami od firm
    > rozliczających takie unijne finansowanie i od niedawna (o zgrozo) jest
    > warunek, że finansowany projekt (finalny produkt) musi się sprzedawać,
    > bez tego kasa z powrotem. Podobno już w samej Warszawie kilku misiów
    > mocno przebiera nogami, bo grozi im zwrot finansowania.
    Ale zapomniałeś dodać, że kasa wyciągnięta na projekt, który zacznie
    zarabiać na siebie "za bardzo" też jest do zwrotu :)
    To tak jak z tym kinem gdzie otworzyli nowe kino w "pipidówce" i
    chętnych jest tyle, że bilety na wszystkie seanse wykupione co do joty.
    Kino zaczęło zarabiać na siebie więcej niż się spodziewano.
    Efekt taki, że UE chce zwrotu części kasy, więc kino ma być czynne tylko
    w określone dni, a w pozostałe będą prezentacje, teatry amatorskie etc,
    tylko by chętnych było jak najmniej bo się burmistrz załamie co tu
    zrobić by stracić na biznesie :)
    W żadnej ekonomicznej szkole tego nie uczą :)

  • 13. Data: 2015-04-29 17:57:59
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-29 o 17:28, Mario pisze:
    > Jak wszystko wycinasz to trudno zrozumieć komu odpowiadasz i do czego
    > się odnosisz. Już ci to tłumaczyłem, ale to dla ciebie za trudne do
    > zrozumienia.
    A po co mu odpowiadasz? Ja nawet nie zaglądam do tego co on próbuje
    przemycić na którąś z grup. Od lat niczego nie zrozumiał to i teraz nie
    zrozumie.
    Jemu by pomógł tylko krzyż anty-masturbacyjny.

  • 14. Data: 2015-04-29 18:12:54
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i kolejny powski bubek na mojej liście...

  • 15. Data: 2015-04-29 19:04:35
    Od: Michał <m...@f...pl>

    W dniu 29.04.2015 o 14:21, Mario pisze:
    2960,Brytyjczycy_rozpoczynaja_produkcje_grafenu_na_s
    kale.html?lokale=local#BoxNewsImg

    > Wygląda na to ze nasz grafen zajmie zaszczytne miejsce obok naszego
    > niebieskiego lasera, haubicy, korwety, samolotu czy procesora. Taki los
    > chyba spotyka wszystko za co się weźmiemy.

    <mode="gorycz">

    żal.pl

    Polska część zespołu składa się częściowo z osób z PolŚl, częściowo z
    PolLub i jednej osoby z PWr.
    Leśne dziadki nie dawały nic sensownego młodym ambitnym, to pojechali
    całymi grupami.
    Żaden niegodziwy czyn (również zabetonowanie i eliminacja młodych
    ambitnych) nie pozostaje bez negatywnych konsekwencji.

    Mam jednego pracownika, który też specjalizował się w inżynierii
    materiałowej na PolŚl. Próbował robić doktorat - nie wytrzymał betonu.

    Mam też współpracownika, który robi doktorat z analizy obrazu na
    kolejnej już uczelni, kolejny rok. Doskonały specjalista. Opowiadane
    przez niego historie były jeszcze ostrzejsze - wydaje się, że na jednej
    uczelni działała jakaś mafia grantowo-finansowa!

    Promotora mojej Żony przejęło kanadyjskie wojsko. Wpadł bez śladu, nie
    przysyła kartek, nie odwiedza kraju.

    Jak tutaj nie uciekać?

    </mode>

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Smolnik

  • 16. Data: 2015-04-29 19:08:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Apr 2015 16:26:45 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A na amerykanskiej uczelni bedzie inaczej ?

    Rozmowa przy zatrudnieniu na am. uczelni wygląda mniej więcej tak:
    - Chce Pan u nas pracować w specjalności X, jakich Pan zna światowych
    liderów z Panskiej specjalności?
    - No Iksinski z MIT się też w tym specjalizuje a słyszałem, że
    ygrekowski z Oxfordu też drąży ten temat.
    - No dobrze, to proszę przedstawić nam Pańskie założenia, plany i
    przygotowamia w jaki sposób i na jakim obszarze chce Pan z w/w
    konkurować?

    To drugie pytanie dla naszej kadry naukowej chcącej tam się zatrudnić
    jest bardzo często zaskakujące i nie do przejścia. U nas nie są
    przygotowani do takiego podejścia do pracy naukowej a tym bardziej do
    tego, że praca ma być zwieńczona sukcesem biznesowym. To jest jedyny
    cel pracy naukowej, co często w realiach postsocjalizmu ciągle
    umyka.

    > Jesli chodzi o projekty badawcze, to tak sie nie da ...

    Nie wiem co rozumiesz przez "projekty badawcze", jeśli ich celem nie
    jest sukces komercyjny/biznesowy to nie o tym mówimy.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-04-29 19:18:09
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2015 14:43:55 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
    2960,Brytyjczycy_rozpoczynaja_produkcje_grafenu_na_s
    kale.html?lokale=local#BoxNewsImg

    > No właśnie mieliśmy wdrożyć produkcję i na tym zarobić, a dodatkowo
    > trafić do grona państw w awangardzie nowych technologii. Wpompowano w to
    > sporo pieniędzy z budżetu i dupa.
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > MD

    Jesteś z ekipy od grafenu bo napisałeś w takiej formie jak byś był.

  • 18. Data: 2015-04-29 21:33:28
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 19:04, Michał pisze:
> [...]
    > przez niego historie były jeszcze ostrzejsze - wydaje się, że na jednej
    > uczelni działała jakaś mafia grantowo-finansowa!

    Chyba na każdej :) No i w KBN. Leśne dziadki się umawiają w jakiej
    kolejności będą sobie zatwierdzać granty aby żaden z nich nie został
    skrzywdzony. Tak było 20 lat temu gdy kończyłem swoją dziesięcioletnią
    przygodę z nauką i tak jest najwyraźniej nadal.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 19. Data: 2015-04-30 03:07:55
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niebieskiego lasera, haubicy, korwety, samolotu czy procesora. Taki los
    > chyba spotyka wszystko za co się weźmiemy.

    Ujmę to tak - nie pierwszy to przypadek, gdzie dane nam będzie płacić innym
    patenty, za to, co sami wymyśliliśmy... i to najpewniej mocno grube
    pieniądze... Nihil novi sub sole...

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002 845383900
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 20. Data: 2015-04-30 04:15:07
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > skrzywdzony. Tak było 20 lat temu gdy kończyłem swoją dziesięcioletnią
    > przygodę z nauką i tak jest najwyraźniej nadal.

    Czyli, jak widać, najsłabszym elementem jest tutaj nawet nie niewiedza,
    tylko pierwiastek ludzki. Kto nie wie, to się nauczy. Kto wie i nie
    dopuszcza innych możliwości, nawet, a może zwłaszcza słusznych, zaprze się
    ze wszystkich sił i temat przepadnie.
    Ech, czasem bym chciał wyemigrować, ale na bezludną wyspę i pracoiwać ze
    zwierzętami. W nich przynajmniej nie ma fałszu. To juz wolę jak Karpiński,
    hodować świnie i mieć święty spokój.