  • 11. Data: 2018-01-09 13:04:05
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >"Po raz pierwszy od lat zapłaciłem za nawigację na smartfonie. I nie
    >żałuję"
    >https://www.spidersweb.pl/2018/01/naviexpert-google
    -maps-nawigacja.html

    No coz, sporo w tym racji, ale:
    -zmiany drogowe juz nie sa tak czeste jak kiedys :-(.
    Zobaczymy kiedy GM zauwazy nowa S5,
    Yanosik jeszcze nie ma ... ale juz prowadzi :-) cache jakis ?

    -yanosik ograniczenie predkosci podaje,

    -parkingi ... w google nie ma ? wpisac na koniec "parking" ?
    A i tak wszystkie zajete :-(

    No coz, GM bronil zaciekle nie bede, bo tez mi sie niezbyt podoba, ale
    skoro yanosik jest w miare dobry ... to po co przeplacac ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-01-14 12:54:34

    Test kolejny:

    ok. Nowej Rudy - Wrocław (trasa na ok. 1,5h)

    NE: czas przyjazdu - 21:49
    GM: czas przyjazdu - 22:04

    Czas rzeczywisty: 21:46 (lub 21:45 - nie zapamiętałem)

    (Trasa przez Bielawę/Dzierżoniów)