  • 1. Data: 2017-12-16 08:37:24
    Temat: Państwo istnieje teoretycznie
    Od: p...@g...com

    https://m.focus.de/regional/sachsen/kriminalitaet-in
    -weisswasser-mann-wendet-sich-in-zeitungsanzeige-and
    -die-diebe-seines-autos_id_7988467.html

    3 razy dmuchneli mu A8 więc dał ogłoszenie do gazety żeby zrobili sobie przerwę
    świąteczną ;-) a wy śmiejecie się z polskiej policji ;-)

  • 2. Data: 2017-12-16 14:44:48
    Temat: Re: Państwo istnieje teoretycznie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2017 23:37:24 -0800 p...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    -die-diebe-seines-autos_id_7988467.html

    > 3 razy dmuchneli mu A8 więc dał ogłoszenie do gazety żeby zrobili sobie przerwę

    I jak myslisz - posluchaja i dmuchna mu zaraz po swietach czy nie
    posluchaja i jeszcze przed ? :-)

    >a wy śmiejecie się z polskiej policji ;-)

    A przy okazji
    https://m.focus.de/regional/videos/brenzliche-situat
    ion-bei-eisenberg-video-zeigt-riskantes-ueberholmano
    ever-auf-a9-polizei-hat-botschaft_id_7599006.html

    Czy mi sie wydaje, czy tu dwoch mialo za duze parcie na wyprzedzanie ?

    J.

  • 3. Data: 2017-12-16 15:13:37
    Od: p...@g...com

    Już jest w mediach więc ryzyko za duże lepiej spróbować wioskę dalej ;-)

    Ps kiedyś już opisywałem sytuację kiedy jadąc lewym hamujesz środkowego na TIR-ze tu
    koleś był bez skrupułów i wyjechał ;-)

  • 4. Data: 2017-12-16 15:28:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 06:13:37 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
    > Już jest w mediach więc ryzyko za duże lepiej spróbować wioskę dalej ;-)

    Myslisz, ze dziennikarze pomoga zlapac zlodzieja, czy ze policje
    podkreca do roboty ?

    > Ps kiedyś już opisywałem sytuację kiedy jadąc lewym hamujesz
    > środkowego na TIR-ze tu koleś był bez skrupułów i wyjechał ;-)

    Tak mi sie wydaje, ze ten z tylu tez byl bez skrupulow - mozna bylo
    lekko zahamowac, a wolal wyprzedzic :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-12-16 16:47:43
    Od: p...@g...com

    Policja dopóki lokalnym komendantem ktoś nie potrząśnię ma to w poważaniu ;-)

    Ps koleś był już za blisko i za szybko aby hamować ale ciekawe czy wyciągnął wnioski
    ;-)

  • 6. Data: 2017-12-16 17:52:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 07:47:43 -0800 p...@g...com
    napisał(a):
    > Policja dopóki lokalnym komendantem ktoś nie potrząśnię ma to w poważaniu ;-)

    No bo i co moze zrobic - warte wystawic pod jednym domem ?

    Ale prasa moze lokalnym komendantem potrzasnac :-)

    > Ps koleś był już za blisko i za szybko aby hamować ale ciekawe czy wyciągnął
    wnioski ;-)

    Kamera moze mylic, ale roznica predkosci nie wyglada na taka znow
    duza. Ucieczka na pobocze moze nieunikniona, ale dalej na moj gust
    moglby lekko zwolnic i zjechac za.

    Dobrze wyszkolony - wie, ze nie mozna hamowac gdy jedne kola na
    trawie? :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-12-16 18:13:16
    Od: p...@g...com

    Dobrze ulokowana kamera czyni cuda

    Ps w Niemczech dużo ludzi jeździ sportowo tzn posiada odpowiednie umiejętności,
    trening bezpiecznej jazdy to tez dość popularny prezent

  • 8. Data: 2017-12-16 20:48:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ps w Niemczech dużo ludzi jeździ sportowo tzn posiada odpowiednie umiejętności,
    trening bezpiecznej jazdy to tez dość popularny prezent

    Żonie firma zafundowała szkolenie na torze w Kielcach.
    I generalnie jak nie jesteś Kubicą to powyżej 90km/h czy masz szkolenie
    czy go nie masz nie ma znaczenia.

  • 9. Data: 2017-12-17 08:20:14
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 16.12.2017 o 19:48, Bolko pisze:

    trening bezpiecznej jazdy to tez dość popularny prezent

    > Żonie firma zafundowała szkolenie na torze w Kielcach.
    > I generalnie jak nie jesteś Kubicą to powyżej 90km/h czy masz szkolenie
    > czy go nie masz nie ma znaczenia.

    Jak co, jak wjedziesz na matę poślizgową o przyczepności lodu?
    Wiadomo że 2 czy 4 godziny szkolenia niewiele dadzą, mogą jedynie osobie
    niedoświadczonej pozwolić poczuć respekt do swojego samochodu- to akurat
    bardzo dobre dla młodych, świeżych kierowców

    Łukasz

  • 10. Data: 2017-12-17 12:25:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-12-2017 o 20:48, Bolko pisze:

    trening bezpiecznej jazdy to tez dość popularny prezent

    > Żonie firma zafundowała szkolenie na torze w Kielcach.
    > I generalnie jak nie jesteś Kubicą to powyżej 90km/h czy masz szkolenie
    > czy go nie masz nie ma znaczenia.

    W jakim sensie?
    Wiadomo, że podczas jednego szkolenia nawyków sobie nie wyrobisz,
    trening oznacza, że powtarzasz to co się nauczyłeś....