  • 11. Data: 2010-01-11 14:08:01
    Temat: Re: Google Goggles - rewolucja w wyszukiwaniu
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > zdjęcie przedmiotom, obiektom czy osobom, zwykłym aparatem wbudowanym w
    > telefon i wiemy... co to jest, gdzie mozna kupić, do czego to służy, jak
    > wygląda, jak ONA ma na imię i jak wygląda jej profil osobowy w
    > GoldenLine czy Naszej Klasie.

    BTW dalej to już możemy iść w stronę science-fiction i futurologii i
    fantazjować. Gdy pierwszy raz zobaczyłem Goggles (a właściwie wcześniej,
    gdy dowiedziałem się o wikitude) przed oczami stanęła mi wizja
    "cyborgizacji" użytkownika. Wystarczą jakieś okulary z HUDem dające
    obraz rzeczywistego świata z nałożonymi komentarzami - od informacji o
    obiektach do statusów opisowych. ;)
    Plus realizacja wizji Vannevara Busha o osobistych okularach
    rejestrujących wybrane chwile w życiu na potrzeby ich właściciela. ;)

  • 12. Data: 2010-01-12 21:26:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > przyszli ci pomóc?
    > bo nic innego NIE MAJA prawa zrobic...

    przyszedl ochroniarz (to naprawde byl moment)
    i powiedzial, ze tu jest zakaz fotografowania,
    i ze albo schowam telefon (tzn. nie bede robil zdjec),
    albo bede musial opuscic skle (pewnie pod eskorta :).

    typ stal przy mnie, az w koncu schowalem telefon;

  • 13. Data: 2010-01-12 21:27:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 22:26:22 +0100, Q napisał(a):

> [...]
    > albo bede musial opuscic skle (pewnie pod eskorta :).
    >
    > typ stal przy mnie, az w koncu schowalem telefon;

    Grzecznie należy zapytać na jakiej podstawie prawnej jest ten zakaz. W
    razie próby wyrzucenia na siłę, natychmiast wzywac policję. Jeżeli masz w
    telefonie dyktafon, to natychmiast włącz nagrywanie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-01-13 21:08:41
    Od: peter <p...@p...com>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Tak sobie myślę... czemu ten rewolucyjny pomysł przeszedł bez echa. To
    > najbardziej z naturalnych sposobów wyszukiwania informacji. Robimy

    Od conajmniej roku nokia ma swoja aplikacje point & find
    tez przeszla bez echa, normalni ludzie uzywaja telefonow
    do dzwonienia i maja gdzies takie fanaberie...