  • 11. Data: 2010-03-26 10:57:35
    Temat: Re: Godny następca Scenika
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    kamilos pisze:

    > I tutaj się kończą propozycje z mojej strony. Może szanowni Grupowicze
    > dorzucą coś od siebie lub podzielą się doświadczeniami? Po prostu
    > chciałbym samochód, który posłuży mi dłużej bez perspektywy kosztownych
    > napraw :)

    Skoro już rozważasz kompakty, to popatrz w kierunku Peugeota 307. Wersja
    SW to chyba byłoby coś dla Ciebie - zaskakująco obszerne wnętrze jak na
    tę klasę; zamiast tylnej kanapy dzielonej w niewiadomo jaki sposób, są
    trzy niezależne fotele. W SW trafia się bardzo fajny panoramiczny dach.
    Wyposażenie też nienajgorsze.
    Auto tanie jeśli chodzi o zawieszenie (żadnej wielowahaczówki).
    Z silników - ja bym proponował to co mam czyli 2.0Hdi 90KM - nie ma
    dwumasowego koła zamachowego, nie ma filtra FAP. Tylko, że to tylko w
    autach do 2005r (przed liftingiem).
    Czasem denerwują drobiazgi elektryczne, np. przełączniki szyb i lusterek
    w drzwiach, zrobione na zasadzie płytki i gumek przewodzących (jak w
    pilocie rtv) - trzeba raz na kilka lat poświęcić pół godziny i 50-tkę
    izopropanolu, by rozebrać i wyczyścić.
    Aaa, przy kupnie zrobić diagnostykę. Sprawdzić BSI - często partacze
    montujący alarmy, tak się przebijają z kablami przez ścianę grodziową
    między kabiną i komorą silnika, że dochodzi do zalewania tego modułu.
    Jak padnie to kaplica, bo on steruje dosłownie wszystkim.
    Tzn. nie, że auto na złom, bo zrobić się to da. Ale musi się tym zająć
    ktoś z pojęciem i firmowym diagnozerem Peugeot Planet. No i koszt jakiś
    tam się robi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl