eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGniazdko sterowane przez HTTP albo przez socket - sieć lokalna › Gniazdko sterowane przez HTTP albo przez socket - sieć lokalna
  • Data: 2018-12-28 22:37:38
    Temat: Gniazdko sterowane przez HTTP albo przez socket - sieć lokalna
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję gniazdko które mogę włączać/wyłączyć programem który napiszę
    (pewnie w Javie), łącząc się w sieci lokalnej. Znalazłem tylko jedno
    urządzenie które spełnia mniej więcej warunki:
    Zamel: ZDALNY WYŁĄCZNIK LAN TYP: GRL-01
    Daje się tym ponoć sterować wysyłając komendę HTTP/GET

    Jednak powyższe urządzenia ma połączenie do sieci przez RJ45. Wolałbym
    większą separację od sieci elektrycznej - czyli WiFi. Czy są takie
    urządzenia o jakie pytam, ale z WiFi i _z kompletną obudową_
    (wtyczka/gniazdko) do wpięcia do sieci? Proszę o podpowiedź.

    Na znanym portalu aukcyjnym jest od groma urządzeń ale "Smart" -
    sterowanie z Androida/iOS/chmurą/Alexa - a ja potrzebuję moim
    programikiem na NASie tym sterować.

    Cel, jeśli to ważne jest taki:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3534359.html