  • Data: 2009-10-24 16:56:22
    Temat: Gdzie zdobyć lustro wklęsłe?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hello

    pytanie może być dla niektórych dziwne, ale cel jest czysto fotograficzny,
    więc pewnie niektórzy się domyślą skąd potrzeba takiego akurat rekwizytu.
    A poszukuję... miejsca gdzie mogę zdobyć lustro wklęsłe, nie musi być
    szczególnie dobre jakościowo, ale musi być duże i pozwalać na skupianie
    promieni. Mniej więcej takie, ale znacznie lepsze i pewnie droższe lustra
    są stosowane np w astonomii przy teleskopach.

    Czy wiecie gdzie takie lustro jest do zdobycia? Jedyne na co mogłem się
    natknąć to lustra wypukłe z zastosowaniem najczęściej do celów drogowych.
    Lub wypukłe oberżnięte do kwadratu lustra do celów sklepowych.

    Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie? :)

    d.