  • 1. Data: 2010-06-18 20:03:36
    Temat: Gdzie w Wawie można zobaczyć kask LS2?
    Od: solo <s...@o...pl>

    Ktoś kojarzy gdzie mogę taki kask zobaczyć i przymierzyć?
    Używa ktoś takiego kasku? Ewentualne opinie mile widziane.

    Solo R1

  • 2. Data: 2010-06-18 22:21:03
    Temat: Re: Gdzie w Wawie można zobaczyć kask LS2?
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "solo", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Ktoś kojarzy gdzie mogę taki kask zobaczyć i przymierzyć?
    > Używa ktoś takiego kasku? Ewentualne opinie mile widziane.

    Ale który model, bo trochę ich ta firma robi.
    Ja mogę opiniować Deltę (szczękowca) a poprzymierzać kilka modeli możesz w
    takim niedużym sklepiku z częściami moto na Brzeskiej między Ząbkowską a
    Białostocką.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl