    From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gdzie w Krakowie - diagnoza szczelnosci ukladu chlodzenia
    Date: Mon, 12 Mar 2012 10:26:03 +0100

    Witam

    Czy jest w Kraq godny polecenia warsztat, ktory jednoznacznie okresli
    czy uklad chlodzenia jest szczelny czy nie (np. przy pomocy UV).
    Mam podejrzenie, ze nie jest ale mam rowniez obawy, ze to moze byc np.
    uszczelka pod glowica/glowica - niby innych objawow zauwazalnych nie ma
    no ale...

    Tak czy inaczej musialem dolac 800ml plynu ostatnio.
    Pacjent: E46.

    --
    jarek