    From: "marcan" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
    Date: Thu, 24 Mar 2011 17:08:13 +0100

    Witam,
    Chciałem kupić listwy boczne chromowane do swojego samochodu (ford s-max,
    czarny). Widziałem takie auto jak moje (w przelocie) z listwami i wygląda
    dużo lepiej. Jak zacząłem mierzyć ile tego potrzebuję to dopiero sobie
    uświadomiłem, że to nie takie łatwe, bo nie do końca wiem gdzie je nakleić.
    Ostatnia szyba nie ma ramek. Nakleić w tym miejscu na szybę? Nowszy model
    (po tuningu) ma chyba to inaczej rozwiązane i jest łatwiej, mój jest
    identyczny jak ten w linku poniżej. Proszę o sugestie jak Wy to byście
    widzieli. Nie mam dobrego zdjęcia swojego auta z boku, ale tu
    http://tinyurl.com/6x7vvqn znalazłem dość dobre. Można więc się do niego
    odnieść. Tutaj natomiast są 3 opcje, które (nieudolnie) zaznaczyłem: listwy
    są w 3 miejscach, na atrapie chłodnicy, z boku na dole i naokoło szyb. Te
    naokoło szyb są w 3 wersjach. Może zaproponujecie jeszcze inaczej?
    http://img22.imageshack.us/g/fordsmax3.jpg/
    Pozdrawiam
    marcan