  • 11. Data: 2011-03-25 01:21:16
    Temat: Re: Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > http://img23.imageshack.us/f/fordsmax.jpg/

    chocby sie zesral, to i tak bedzie tandeta jak uj :D

  • 12. Data: 2011-03-25 05:57:41
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Krzysiek Niemkiewicz napisał
    > Opcja środkowa zalatuje wsią :) Opcja trzecia może słabo w realu wyglądać
    > z bliska. Ja bym chyba obstawiał pierwszy projekt + przyciemnienie tylnych
    > bocznych szybek.

    To zdjęcie, które dodałem pochodzi z internetu. Mój samochód ma
    przyciemnione wszystkie szyby poza przednią i rzednimi bocznymi (natryskowo,
    nie folia). Nie wiem czy akurat wsią, ale opcja srodkowa mi też w ogóle nie
    pasuje.

  • 13. Data: 2011-03-25 05:59:25
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "sth" napisał
    > wszystkie opcje zalatuja wsia
    Moja nieudolna, jak to ktoś szumnie okreslił, wizualizacja nie oddaje
    rzeczywistości. Jakbyś zobaczył dwa S-maxy koło siebie, jeden bez tych
    listew, drugi z nimi, to może byś zmienił zdanie. Mnie się podoba. Tobie
    może nie.

  • 14. Data: 2011-03-25 06:01:29
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "koziel" napisal
    > opcja trzecia wg mnie - tylko najpierw przymierz, jak na tych malych
    > szybkach bedzie wygladac. I jak proponowal kolega powyzej: do malych
    > szybek przyciemnilbym caly tyl. Wowczas koncowy efekt wizualny moze
    > byc ciekawy. A na listwach bocznych tez chcesz kleic te sreberka??

    Tyl caly jest przyciemniony (oryginalnie od Forda, bez folii). Jeszcze nie
    wiem, czy te sreberka chce kleic w ogóle, ale moze na listwach tez.

  • 15. Data: 2011-03-25 06:02:46
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Pszemol" napisał
    > Ten oryginalny wygląd bez listew jest super.
    > Nic nie zmieniaj bo może być tylko gorzej.

    Nie ładne, to co ładne, ale to, co się komu podoba. Nie wiem jak to się
    skończy u mnie, ale ten S-max, którego widziałem z listwami wyglądał bardzo
    fajnie.

  • 16. Data: 2011-03-25 06:03:38
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "amos" napisał
    To przeciez normalne, ze trawa u sasiada jest zawsze bardziej
    zielona. ;)

    Akurat trawa u mnie jest bardziej zielona, ale u sąsiada gęściej rośnie ;-)

  • 17. Data: 2011-03-25 06:05:14
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "to" napisał
    > W ogóle nie naklejaj, to auto wygląda jeszcze w miarę świeżo, a z
    > listwami z allegro będzie wyglądało jak pochromowana kupa.

    Właśnie! Listwy z allegro :-( Szukałem czegoś dobrej jakości, ale na razie
    widzę tylko tani, kiepskiej jakości syf w rolkach. Może ktoś poleci jakiegoś
    sprawdzonego dostawcę?

  • 18. Data: 2011-03-25 06:07:11
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "gadacz" napisał
    > wszyscy odradzaja i wysmiewaja,
    > poniewaz Twoja wizualizacja dosc "kwadratowa"
    > zrobilem swoja i wg mnie az takiej tragedii nie ma ;)
    > pytanie tylko czy idzie kupic i tak przykleic takie listewki.

    Dzięki. Jest lepiej, nie? :-) Nie miałem czasu na zabawę w PS i zrobiłem to
    kwadratowo w paint-cie. Da radę i kupić i nakleić. kolega kilka lat temu
    zrobił to z Mondeo i wyglądało super. Nie mam już jednak namiaru na
    dostawcę.

  • 19. Data: 2011-03-25 06:08:11
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "gadacz" napisał
    > ps. wiem, ze nazwa pliku powinna byc fordCmax ;) - nie czepiac sie prosze
    > ;)
    Dlaczego C-max? S-max i C-max to dwa różne samochody. Ja mam S-maxa.

  • 20. Data: 2011-03-25 06:08:42
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "sth" napisał
    > chocby sie zesral, to i tak bedzie tandeta jak uj :D
    niekoniecznie...