  • 1. Data: 2009-06-20 10:53:20
    Temat: Nokia - odzyskanie danych z backupu na karcie.
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Nie działa mi modem przez Bluetooth w E65 a zaczął być potrzebny i po wielu
    próbach i konsultacjach postanowiłem spróbować downgrade softu.
    Poszedłem do serwisu, jak zwykle zrobiłem kopię zapasową na kartę no i
    niestety telefon tej kopii potem nie przeczytał. Po powrocie do poprzedniej
    wersji (4.0633.74.00) plik z backupem nadal nie jest czytany.
    Tzn jest rozpoczynane przywracanie, które trwa ułamek sekundy i telefon
    jest resetowany jak po normalnym odzyskaniu.

    Plik na karcie jest, skopiowałem go na kompa i próbuję od wczoraj coś
    rzeźbić.
    Znalazłem linki do dwóch programów:

    http://nokisoft.com/ - niestety płatny, darmowa wersja odzyskuje 30
    kontaktów (co ciekawe odzyskało mi też niektóre MMSy wykasowane co najmniej
    pół roku temu)

    http://www.x-ren.com/parsebackup.html - niestety link mi nie działa i też
    kicha...

    Czy ktoś z Was ma jakieś pomysły? Wersja minimum to odzyskanie kontaktów
    (mocno rozbudowanych - nie same numery).

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/

  • 2. Data: 2009-06-20 16:14:39
    Temat: Re: Nokia - odzyskanie danych z backupu na karcie.
    Od: Peet <w...@a...com>

    Pooh wrote:

    > Czy ktoś z Was ma jakieś pomysły? Wersja minimum to odzyskanie kontaktów
    > (mocno rozbudowanych - nie same numery).

    Aktualizacja do wersji w jakiej był robiony backup?