  • 11. Data: 2011-02-25 22:49:01
    Temat: Re: Garaże podziemne i LPG
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości news:ik8u7q$qon$1@inews.gazeta.pl...
    > prawo mówi, ze nie można.

    ... przechowywać zbiorników z LPG w budynkach, poniżej poziomu gruntu,
    o ile nie ma prawidłowej wentylacji.
    Na takie pojęcie łapią się też auta wyposażone w zbiornik lpg
    i na razie żaden przepis z tego pojęcia ich nie wyłącza.

  • 12. Data: 2011-02-25 23:57:45
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 22:42:29 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Paragraf?
    > Poza tym w każdym garażu wentylacja jest.

    LPG jest cięższe od powietrza.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 13. Data: 2011-02-26 06:40:12
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości news:ik9b3d$t83$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Paragraf?
    tan sam, który zabrania montażu przydomowych zbiorników LPG
    w podziemiach budynków

  • 14. Data: 2011-02-26 09:27:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest z samochodami z LPG i parkowaniem ich w garażach podziemnych?
    >
    > Można, nie można, można warunkowo, tu tak a tu nie?
    >
    > Planuje zakupić jedno jeździdło które jest bardzo popularne właśnie z LPG
    > (i to by mi nawet pasowało), ale czy zgodnie z prawem zaparkuję go w
    > podziemiach?
    > Chodzi o blok mieszkalny (nie, regulaminu obecnie nie ma - dlatego pytam
    > jak to ogólnie wygląda u Was).
    >
    > Pozdrowienia,
    >
    > --

    A czy to samo ma sie do CNG, wie ktos ?

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2011-02-26 09:38:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Paragraf?
    > Poza tym w każdym garażu wentylacja jest.

    Bardzo prosze:
    http://www.money.pl/d/akty_prawne/pdf/DU/2002/75/DU2
    0020750690.pdf

    a dokładnie

    Dz.U.2002r Nr 75 poz. 690 $157 pkt.8
    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

    8. Instalacje gazowe zasilane gazem o gęstości
    większej od gęstości powietrza nie mogą być stosowane
    w pomieszczeniach, których poziom podłogi znajduje
    się poniżej otaczającego terenu oraz w których
    znajdują się studzienki lub kanały instalacyjne i rewizyjne
    poniżej podłogi.

    żadna wentylacja nie pomoże....

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 16. Data: 2011-02-26 20:04:13
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Bassteq" <> napisał w wiadomości ...

    > Paragraf swoją drogą...

    wiesz: albo jest paragraf albo pleciesz trzy po trzy...

  • 17. Data: 2011-02-26 21:49:29
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Hmm, wiem że to inne prawo, miejsce i infrastruktura, ale jak poradzili
    sobie z tym przewoźnicy na promach?
    Nie ma zakazów, dzwoniłem i pytałem się. Wymuszona wentylacja?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 18. Data: 2011-02-26 22:05:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 21:49:29 +0100, Adam 'Adak' Kępiński wrote:
    >Hmm, wiem że to inne prawo, miejsce i infrastruktura, ale jak poradzili
    >sobie z tym przewoźnicy na promach?
    >Nie ma zakazów, dzwoniłem i pytałem się. Wymuszona wentylacja?

    Przepisow nie bylo i do pierwszego wypadku nie ma potrzeby zeby byla ?
    :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-02-26 23:13:25
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Przepisow nie bylo i do pierwszego wypadku nie ma potrzeby zeby byla ?
    > :-)

    A w podziemnym garażu było jakieś bum?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 20. Data: 2011-02-26 23:41:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Hmm, wiem że to inne prawo, miejsce i infrastruktura, ale jak poradzili
    > sobie z tym przewoźnicy na promach?
    > Nie ma zakazów, dzwoniłem i pytałem się. Wymuszona wentylacja?

    jak już podawałem wyżej:

    []
[...]

    [/]

    Nie widzialem promu płynącego poniżej tafli wody ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl