  • 41. Data: 2011-03-01 08:09:46
    Temat: Re: Garaże podziemne i LPG
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik " e^x/dx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ikgval$j3f$1@inews.gazeta.pl...
    > Sorki za ortografię. Dopiero teraz po przeczytaniu zauważyłem :-).
    > Chyba już zmęczony jestem, bo potraktowałem z buta te partykuły.
    >
    > Aha, jedno pytanie. Które kraje w Europie mają nakaz widocznego oznaczania
    > pojazdów zasilanych gazem?

    Tak poza tematem to wydaje mi się, że PL ten zakaz jest wyjatkowo słuszny bo
    z przeciętnego samochduz z LPG po prostu śmierdzi gazem :/ Tak, wiem że to
    jest krzywdzące ugoólnienie ale takie jest moje odczucie. Znajomi mają lpg i
    jest ok, ale przeciętny gazowiec to jest koszmar jakis ;/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 42. Data: 2011-03-01 09:44:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ogólnopolskiego przepisu zakazującego takiego parkowania nie ma.

    Mogą być konkretne regulaminy w konkretnych nieruchomościach.
    I słusznie, bo każda nieruchomość jest inaczej wentylowana itp.

    -----

  • 43. Data: 2011-03-01 20:20:40
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-01 08:09, kml pisze:

> [...]
    > Tak, wiem że to jest krzywdzące ugoólnienie ale takie jest moje
    > odczucie. Znajomi mają lpg i jest ok, ale przeciętny gazowiec to jest

    Na jakich samochodach i w jakiej ilości prowadziłeś badania statystyczne?

  • 44. Data: 2011-03-01 20:50:03
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Na jakich samochodach i w jakiej ilości prowadziłeś badania statystyczne?

    Zaparkowanych i było ich całe mnóstwo.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 45. Data: 2011-03-02 00:13:39
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    kml <f...@g...lp> napisał(a)

    > Tak poza tematem to wydaje mi się, że PL ten zakaz jest wyjatkowo słuszny bo
    > z przeciętnego samochduz z LPG po prostu śmierdzi gazem :/

    Po co je chcesz dodatkowo oznaczać, skoro śmierdzą, więc wiadomo że LPG?

    --
    Tomek

  • 46. Data: 2011-03-02 00:31:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 23:13:39 +0000 osobnik zwany Tomek Kańka
    wystukał:

    fajna kategoria ustawowa: śmierdzące :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl