  • 21. Data: 2016-07-04 19:45:26
    Temat: Re: Gapienie się w ... nie telewizor ;)
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    news:577a8d9d$0$12554$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    >
    > Popatrz kiedys na publike na meczu tenisa :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=TWDb2Zb6jLQ
    (ale da się oglądać tylko pierwsza połowa, druga, to jakiś psychedeliczny
    montaż)

    https://www.youtube.com/watch?v=Km_cS2tWctg
    https://www.youtube.com/watch?v=JgAgfC8Tqok
    https://www.youtube.com/watch?v=ysE3GMCH1jk (kiepska jakość)

    No dobra, jeszcze to...
    https://www.youtube.com/watch?v=kZm6RwukFCc
    https://www.youtube.com/watch?v=rhBzWs7XVWI

    Na koniec zatrudnić chłopca do piłek :)
    https://www.youtube.com/watch?v=NywZLPIhnXU

    --
    Wolność jednych, nie może być kosztem drugich!
    (C) Adaś Miauczyński, "Dzień świra"

  • 22. Data: 2016-07-04 20:57:32
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 2 Jul 2016 12:05:31 -0700 (PDT) c...@g...com napisał:

    >Dlaczego zmywarki nie mają "szklanych" drzwiczek?
    >Pralki mają, kochenki mają, ostatnio nawet lodówki domowe miewają.
    >
    >A zmywarki?

    Było wiele razy, nie tylko na p.m.e. Nie mają, bo obrazek w środku
    jest mało apetyczny - w czasie mycia woda z resztkami jedzenia krąży w
    obiegu zamkniętym (oczywiście grubsze rzeczy są filtrowane), co
    wygląda mniej więcej jak rzygi. Jednak są i zmywarki z okienkiem, ale
    zdecydowanie mniej popularne.

    Temat przerabiany milion razy:
    http://www.google.pl/search?q=dishwasher+window

  • 23. Data: 2016-07-05 20:51:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 14:37, robot pisze:

    > Ja też zawsze marzyłem o szklanych drzwiczkach w zmywarce.
    > A nie są one szklane dlatego,
    > bo w tych drzwiczkach jest chyba sporo jakiegoś badziewia napchane.
    > To znaczy podzespołów przeróżnych.

    Nie widziałem zmywarki z mechanizmami w drzwiach.
    Jedynie ewentualnie klapki/pojemniczki na środki chemiczne. Oraz czasem
    elektronika: panel sterowania.

    Ale zaznaczam: nie widziałem - co nie znaczy, że nie ma.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam