    From: "sdtv-admin" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Gamcia przeprowadź reformy na sdtv albo ustąmp
    Date: Thu, 29 Dec 2011 14:30:48 +0000 (UTC)

    Jacek Buda <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam kolegów
    > Obecna forma sdtv.pl moim zdaniem wyczerpała się
    > Gamcia jako Admin nic nie robi
    > forum jest tylko dla wtajemniczonych
    > Gdzie stare czasy sdtv
    > Aby sdtv wróciło do świetności
    > wystarczy nie wiele
    > Gamcia wzywam cię jako user z 10 letnią praktyką w internecie
    > który przeżył tak wiele do reform na forum
    > A oto co ma się stać
    > Co do serwisu serwis jest nie potrzebny jest to inwestycja droga potrzebni
    > są ludzie i fundusze
    > Natomiast wzywam do następujących reform
> [...]

    Witam,

    odpowiem krotko:

    Oglaszam wszem i wobec:

    "niechcem ale muszem"

    10 przykazan dla ciebie:

    1.Nie zycze sobie bys sie ze mna kontaktowal w obojetnie jaki sposob.
    2.Zabraniam takze uzywania mojego nicka w twych wypowiedziach.
    Obojetnie gdzie sie pojawia!
    3.Nie jestes moim kolega i nigy nie bedziesz.
    4.Jak zauwazyles jest to forum prywatne, wiec ja sam wybieram kto ma miec
    dostep, a kto nie.
    5.Nasz kanal na ircu jest takze tylko dla wybranych, wiec nie dla
    ciebie.
    6.Nie bedzie dla ciebie zadnych reform.
    7.Nie bedzie zadnych promocji, zmian, itp rzeczy.
    8.Zycze ci powodzenia na nowej drodze zycia
    9.Po prostu zniknij z miejsca gdzie ja i moi koledzy sie znajdujemy.
    10.Koniec & Amen

    "ustąmp"---> skad wyrwales to slowo:)

    Pozdrawiam zegnam na zawsze.

    Niedouslyszenia