  • 41. Data: 2013-05-10 18:28:06
    Temat: Re: Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > Mapy byc moze da sie przerzucic, choc akurat bede wysuwal ten sam
    > argument (po co komu nawigacja bez map :-)
    >
    > A propos - sprawdzal ktos predkosc ? Czy pliki na zewnetrznej karcie sa
    > tak samo szybko czytane jak na wewnetrznej ?

    Pewnikim zalezy to od klasy karty.

  • 42. Data: 2013-05-10 18:34:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F nabazgrał(a):
    >NFS Most Wanted - 1,93 GB
    >Asphalt 7 - 1,62 GB

    O Yazoo ... to aby na pewno na telefon ? Czy juz bardziej tablet ?

    >Inne gierki - średnio 40-50 GB

    A tak pare ulubionych tytulow mozesz podrzucic ?

    J.

  • 43. Data: 2013-05-10 21:55:11
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 10 May 2013 17:54:10 +0200, J.F napisał(a):

    > Mapy byc moze da sie przerzucic, choc akurat bede wysuwal ten sam
    > argument (po co komu nawigacja bez map :-)

    Ale mapy to nie luźne pliki tylko integralna część nawigacji. Jak chcesz to
    przerzucać? Już pomijając że OS ukrywa takie pliki przed użyszkodnikiem.

    > A propos - sprawdzal ktos predkosc ? Czy pliki na zewnetrznej karcie
    > sa tak samo szybko czytane jak na wewnetrznej ?

    Zapewne wolniej. Ale to gdybanie.

    > Ale mapy ... mowa byla o 16 GB, cala Europa ma ~3GB w AM. Kilka
    > nawigacji sie zmiesci, ale po co kilka, nie lepiej jedna dobra ? :-P

    A skąd Ci się wzięło kilka nawigacji?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 44. Data: 2013-05-11 17:08:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 10 May 2013 17:43:55 +0200, ALEX Alpha MR wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^

    > To chyba oczywiste że o mapach.

    Tak, oczywiste.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 45. Data: 2013-05-14 01:31:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > Ale to wyglada tak "nie mozesz sobie przeniesc i trzymac tych papierow
    > z szuflady do przystawki do biurka, lepiej je wyrzuc bo sa ci
    > niepotrzebne, tak bedzie lepiej".
    >
    > Nie, nie, nie!
    >
    > Nie chce wyrzuca, chce "kupic przystawke do biurka" i tam to trzymac.
    >
    > Analogia jes tylko taka, jakby producent biurek zakazywal mi dolozenia do
    > biurka przystawki z kolejnymi szufladami, bo "przeciez 3 szuflady
    > wystarcza kazdemu" :]

    Kitujś bajtluś - czemu takie bajki opowiadasz?
    Nikt Ci niczego nie zakazuje... mając telefon bez wymiennej karty
    pamięci masz jeszcze kilka innych opcji przekładania fotek z aparatu
    na inne miejsca. Wymienić można np. swój własny komputer,
    serwer w biurze, miejsce w "chmurze" - do wyboru do koloru...

  • 46. Data: 2013-05-14 09:12:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > na inne miejsca. Wymienić można np. swój własny komputer,
    > serwer w biurze, miejsce w "chmurze" - do wyboru do koloru...

    Problemem jest podpięcie tel. bez karty do komputera publicznego albo
    zabezpieczonego np. w korporacjach przed podpinaniem urządzeń zewnętrznych i
    brak możliwości instalacji oprogramowania do nich.
    Ja mam kartę i czasami zgrywam zdjęcia na komputer zabezpieczony przed
    instalacją obcego sprzętu typu tel. i wyjmuję kartę SD przekładam do
    czytnika USB Nano który noszę podpięty do autentikatora blizzarda :) kopiuję
    zdjęcia/filmy na kumputer i mogę dalej coś z tym zrobić np. wysłać @ bez
    potrzeby wysyłania tego z telefonu.

  • 47. Data: 2013-05-14 09:14:38
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Kitujś bajtluś - czemu takie bajki opowiadasz?
    > Nikt Ci niczego nie zakazuje... mając telefon bez wymiennej karty
    > pamięci masz jeszcze kilka innych opcji przekładania fotek z aparatu

    czyli z mojego biurka...

    > na inne miejsca. Wymienić można np. swój własny komputer,
    > serwer w biurze, miejsce w "chmurze" - do wyboru do koloru...

    czyli nie w szufladach biurka, i dalej nie rozumiem, czemu nie moge
    kupic dostawki...

    tylko musze trzymac fotki po szafach...

  • 48. Data: 2013-05-20 05:01:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Problemem jest podpięcie tel. bez karty do komputera publicznego albo
    > zabezpieczonego np. w korporacjach przed podpinaniem urządzeń zewnętrznych
    > i brak możliwości instalacji oprogramowania do nich.

    Jeśli telefon zgłasza się jako pamięć masowa to nie potrzebuje instalować
    żadnego oprogramowania do jego synchronizacji...
    Dwa - jeśli komputer firmowy zabezpieczony jest celowo przed podłączaniem
    pamięci masowej to chyba to oczywiste że nie powinieneś tam wkładać do
    niego również pamięci masowej wyjętej w postaci karty SD...

> [...]
    > czytnika USB Nano który noszę podpięty do autentikatora blizzarda :)
    > kopiuję zdjęcia/filmy na kumputer i mogę dalej coś z tym zrobić np. wysłać

    To samo zrobiłbyś nie wyjmując karty - telefon zgłasza się komputerowi ze
    swoją pamięcią pełną zdjęć tak samo jak USB Flash drive lub digital camera.

  • 49. Data: 2013-05-20 08:00:17
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Jeśli telefon zgłasza się jako pamięć masowa to nie potrzebuje instalować
    > żadnego oprogramowania do jego synchronizacji...

    I - cytuję: "mając telefon bez wymiennej karty pamięci" (w domyśle: ajfon)
    masz dostępny tryb USB mass storage? Nie potrzeba już żadnych iTunes? Serio?
    Zresztą w tytułowym S4 również nie wygląda to różowo, manuale mówią o
    konieczności zainstalowania na komputerze odpowiednich sterowników, aby móc
    korzystać z trybu pamięci masowej.
    http://www.brorsoft.com/samsung-galaxy-s4/how-to-tra
    nsfer-media-files-to-galaxy-s4.html

    JoteR

  • 50. Data: 2013-05-20 08:38:54
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Jeśli telefon zgłasza się jako pamięć masowa to nie potrzebuje instalować
    > żadnego oprogramowania do jego synchronizacji...

    SGS nie zgłasza się jako pamięć masowa i tu jest problem, działa to dopiero
    jak masz root + patch.

    > Dwa - jeśli komputer firmowy zabezpieczony jest celowo przed podłączaniem
    > pamięci masowej to chyba to oczywiste że nie powinieneś tam wkładać do
    > niego również pamięci masowej wyjętej w postaci karty SD.

    Czasami trzeba nawet jak jest zabezpieczony, taka polityka korpo że all
    block ale i tak trzeba na niego coś wgrać od czasu do czasu ... takie
    błędne koło ... czasami muszę zrobić jakieś zdjęcie bo np. przysłali nam nie
    to co było w deklaracji a że idzie to np. z zagranicy to nie opłaca się tego
    odsyłać tylko jest złomowane wtdey zdjęcie i @ do nich ... ale czemu mam
    słać te @ z telefonu skoro mogę to zrobić z komputera ??

    > To samo zrobiłbyś nie wyjmując karty - telefon zgłasza się komputerowi ze
    > swoją pamięcią pełną zdjęć tak samo jak USB Flash drive lub digital
    > camera.

    Zrób to w swoim iphonie bez ishitu który trzeba instalować.