    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
    Date: Sun, 19 May 2013 22:01:40 -0500

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    news:kmso5k$qmt$1@node1.news.atman.pl...
    > Problemem jest podpięcie tel. bez karty do komputera publicznego albo
    > zabezpieczonego np. w korporacjach przed podpinaniem urządzeń zewnętrznych
    > i brak możliwości instalacji oprogramowania do nich.

    Jeśli telefon zgłasza się jako pamięć masowa to nie potrzebuje instalować
    żadnego oprogramowania do jego synchronizacji...
    Dwa - jeśli komputer firmowy zabezpieczony jest celowo przed podłączaniem
    pamięci masowej to chyba to oczywiste że nie powinieneś tam wkładać do
    niego również pamięci masowej wyjętej w postaci karty SD...

    > Ja mam kartę i czasami zgrywam zdjęcia na komputer zabezpieczony przed
    > instalacją obcego sprzętu typu tel. i wyjmuję kartę SD przekładam do
    > czytnika USB Nano który noszę podpięty do autentikatora blizzarda :)
    > kopiuję zdjęcia/filmy na kumputer i mogę dalej coś z tym zrobić np. wysłać
    > @ bez potrzeby wysyłania tego z telefonu.

    To samo zrobiłbyś nie wyjmując karty - telefon zgłasza się komputerowi ze
    swoją pamięcią pełną zdjęć tak samo jak USB Flash drive lub digital camera.