  • 31. Data: 2013-05-10 10:18:41
    Temat: Re: Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Zalezy. Same aplikacje z reguly duze nie sa, a pamieci wewnetrznej sporo,
    > wiec moze co innego da sie na karte przerzucic ?

    NFS Most Wanted - 1,93 GB
    Asphalt 7 - 1,62 GB
    Inne gierki - średnio 40-50 GB

  • 32. Data: 2013-05-10 10:19:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > Wypunktowanie z komentarzy:
    > http://antyweb.pl/testujemy-samsung-galaxy-s4-co-chc
    ecie-wiedziec/
    > wszystkie problemy sgs4 czyli

    Przy okazji, już niebrandowane mamy na magazynie .. jak by kogoś
    interesowało 2.300 netto wersja i9505

  • 33. Data: 2013-05-10 13:32:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F napisał:

    >ale... wyciagasz karte 8GB, kopiujesz sobie zawartosc na 32GB,
    >wsadzasz nowa karte i masz co miales i duzo wiecej nowego wolnego
    >miejsca...

    Ale wolne miejsce znika i kiedys sobie przypominasz ze masz jeszcze 8G
    karte w zapasie, wyciagasz, wgrywasz tam co lubisz ... a potem klniesz
    bo nie mozesz naraz filmu ogladac i samochodu nawigowac :-)

    J.

  • 34. Data: 2013-05-10 14:18:51
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > Ale wolne miejsce znika i kiedys sobie przypominasz ze masz jeszcze 8G

    No jak znika? 8GB miesci sie na 32GB i jeszcze zostaje hohoho miejsca...

  • 35. Data: 2013-05-10 15:56:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F napisał:
    >No jak znika? 8GB miesci sie na 32GB i jeszcze zostaje hohoho
    >miejsca...

    I myslisz ze na dlugo starczy ? :-)

    J.

  • 36. Data: 2013-05-10 17:25:37
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > I myslisz ze na dlugo starczy ? :-)

    jak nie to sie wymieni 32 na 64 BEZ KONIECZNOSCI zmiany telefonu.

  • 37. Data: 2013-05-10 17:43:55
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 10 May 2013 05:48:59 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Na pewno myslisz o samej aplikacji? Czy tez moze o mapach?

    To chyba oczywiste że o mapach.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 38. Data: 2013-05-10 17:54:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w
    >To chyba oczywiste że o mapach.

    Mapy byc moze da sie przerzucic, choc akurat bede wysuwal ten sam
    argument (po co komu nawigacja bez map :-)

    A propos - sprawdzal ktos predkosc ? Czy pliki na zewnetrznej karcie
    sa tak samo szybko czytane jak na wewnetrznej ?

    Ale mapy ... mowa byla o 16 GB, cala Europa ma ~3GB w AM. Kilka
    nawigacji sie zmiesci, ale po co kilka, nie lepiej jedna dobra ? :-P

    J.

  • 39. Data: 2013-05-10 17:57:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F napisał:
    >jak nie to sie wymieni 32 na 64 BEZ KONIECZNOSCI zmiany telefonu.

    Moze tak, a moze nie - bo za drogo, bo 64G to juz za duzo, bo nie ma
    pod reka,
    a sobie przypominamy ze 8G lezy nieuzywana :-)

    Zreszta tak myslac, to trzeba bylo od razu kupic telefon z 64G, i nie
    pytac jakie karty obsluguje :-)

    J.

  • 40. Data: 2013-05-10 18:27:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > Moze tak, a moze nie - bo za drogo, bo 64G to juz za duzo, bo nie ma pod
    > reka,

    Taniej i dostepniej niz nowy telefon

    > a sobie przypominamy ze 8G lezy nieuzywana :-)

    No bo zastapila ja 32GB.

    > Zreszta tak myslac, to trzeba bylo od razu kupic telefon z 64G, i nie
    > pytac jakie karty obsluguje :-)

    a za rok z 250gb :]