  • Data: 2004-07-21 13:42:24
    Temat: GTS - brak mi juz slow...
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    postanowilem podzielic sie moimi przygodami z firma GTS. Sadze, ze z
    pewnoscia mozna potraktowac to jako ostrzezenie odnosnie dotrzymywania
    terminow, ale i nie tylko...

    Pisalem juz wczesniej o miesiacu zwloki, gdyz "rozmawialem" nie z tym
    handlowcem (sic!), dopiero post na usenet i reakcje milej Pani z innego
    oddzialu GTS poskutkowal namiaramem na "dobrego" handlowca z "dobrego"
    oddzialu GTS.
    Z racji polozenia (40km od Czestochowy) lacze ma zostac zestawione
    droga radiowa. Udalo sie wynegocjowac instalacje za symboliczna kwote.
    Zgodnie z deklaracja panow z GTS, lacze mialobyc dostepne do konca
    lipca. Nie bylem ani troche zaskoczony i zdziwiony, kiedy dzwoniac kilka
    razy pod koniec czerwca, aby upewnic sie, ze to lacze zostanie
    faktycznie zestawione w podanym terminie uslyszalem:
    "15 czerwca zadzwonimy do Pana i podam Panu finalny termin zestawienia
    lacza". Oczywiscie nikt nie zadzwonil, dopiero kilka dni po 15 czerwca
    uslyszalem ciekawsza nowine: "pod koniec wakacji". Nie zdziwi mnie juz
    informacja typu "pod koniec roku".

    Czy to jest jakas regula? Czy jest to jedynie incydent w moim przypadku?
    Brak mi slow.