  • Data: 2004-07-21 14:47:19
    Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik peter napisał:

> [...]

    złożyłem zapytanie do nich o łacze w Częstochowie.
    odpowiedź: na chwile obecną nie ma warunków technicznych, ale bedzie
    budowana stacja bazowa w Częstochowie w wrześniu/październiku TEGO roku.

    czyli ciebie zbywają, żeby podpiąc pod tą stację pewnie ...

    jakąś normalna ofertę dostałeś? bo mnie przy okazji tego tekstu napisali
    5300 za 4Mbps ... to coś dużo :-)

    Wojtek