  • 21. Data: 2009-01-25 01:27:42
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "cpt. Nemo" napisał:

    "Będę przedłużała abonament w Erze (i raczej nie zmienię sieci ze względu
    na bliskich) tak w okolicach 25 - 45 zł miesięcznie"

    > To bedzie doskonale do Twoich celow :
    >
    > http://www1.era.pl/phones/phone_details.php?type=0&i
    d_phone=354

    Taaak... przy tym abonamencie może się w 1000 PLN zmieści, chociaż
    wątpię....
    A dedykowana nawigacja kosztuje, pisałeś, ile? 200 - 300 PLN?

    JoteR

  • 22. Data: 2009-01-25 01:34:12
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Taaak... przy tym abonamencie może się w 1000 PLN zmieści, chociaż
    > wątpię....

    Cholerna Era jest drozsza od Allegro :(

    > A dedykowana nawigacja kosztuje, pisałeś, ile? 200 - 300 PLN?

    Za tyle mozna juz kupic fajne urzadzenie z otwartym systemem i pomimo
    firmowej nawigacji wgrac tam jeszcze co dusza zapragnie lacznie z
    odtwarzaczem Divx-ow :)

    pozdrawiam, leszek

  • 23. Data: 2009-01-25 10:47:07
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    d_phone=354

    > W konfiguracji pomozemy i wszystko bedzie smigac az milo :)

    Za drogi
    Przy abonamencie 25 zł na 2 lata kosztuje 1000 zł, przy abonamencie 45
    zł - 800 zł. Już SE C702 odpowiednio kosztuje 500 zł i 300 zł.

    Dla mnie telefon komórkowy ma służyć przede wszystkim do dzwonienia. W
    drugiej kolejności przydaje się wbudowany aparat fotograficzny do
    robienia szybkich zdjęć (np. ciuchów w przymierzalni). Teraz chcę też
    mieć mp3 i możliwość korzystania z internetu - taki telefon mogę mieć
    za symboliczną złotówkę albo za 100 zł przy abonamencie 45 zł (który
    może trochę starguję).
    Nie chcę dopłacać kilkuset złotych za wbudowany GPS, którego nie wiem
    czy w ogóle potrzebuję.

    Magdalaena

  • 24. Data: 2009-01-25 11:05:31
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chcę dopłacać kilkuset złotych za wbudowany GPS, którego nie wiem
    > czy w ogóle potrzebuję.

    O i to zupelnie rozumiem :)
    GPS nie jest najwazniejsza rzecza i jesli nie masz niezbednej potrzeby
    posiadania go to znaczy ze nie warto marnowac na ten gadget pieniedzy.
    Jesli natomiast poruszasz sie samochodem i miewasz problemy z
    dojechaniem do celu to wtedy warto rozwazyc zakup taniego GPS do autka.
    Zazwyczaj sa duzo bardziej uniwersalne od drogich w ktorych wytworca
    polozyl najwiekszy nacisk nad zabezpieczeniem urzadzenia przed
    wlascicielem :) zeby sobe nie mogl tam wgrac co zechce, tylko zeby byl
    skazany wylacznie na jednego dostawce czyli wlasnie owego producenta :)
    Bedzie i taniej i wygodniej. Ja tez telefonu nie kupowalem dla GPSa
    tylko dla Windowsa i WiFi bo tego mi bylo potrzeba , to ze GPS tam byl
    to stanowilo wylacznie mily bonus, bo GPSa w samochodzie juz mialem.

    Pozdrawiam, leszek

  • 25. Data: 2009-01-25 13:12:09
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 12:17:49 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > Za jakies tam Nokiowe pseudonawigacje to trzeba chyba placic i dodatkowo
    > placic jeszcze za konieczne caly czas polaczenia z siecia :(

    Zanim następnym razem coś napiszesz to sprawdź dokładnie co piszesz żeby
    się nie ośmieszać.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 26. Data: 2009-01-25 13:15:52
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 14:11:51 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > Po co zatem cudowac z jakimis Nokiami i im podobnymi wynalazkami ?
    > Symbian za bardzo ogranicza :( ja bym sie go wystrzegal jak ognia. Nie
    > neguje ze komus moze pasowac z innych wzgledow, ale dla nawigacji to
    > porazka :)

    I znowu się zaczyna. Znalazł się wyznawca Automapy z klapami na oczach i
    będzie ludziom wciskał swoje mądrości, że AM jest najlepsza.
    Skąd Ty chłopie możesz wiedzieć co dla kogo jest najlepsze? Jasnowidzem
    jesteś, wyrocznia, że gdy coś powiesz to święte. Daj sobie na wstrzymanie.

  • 27. Data: 2009-01-25 14:04:02
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > O i to zupelnie rozumiem :)
    Naprawdę ten wątek pomógł mi dojść do tego wniosku.

> [...]
    > Jesli natomiast poruszasz sie samochodem i miewasz problemy z
    > dojechaniem do celu to wtedy warto rozwazyc zakup taniego GPS do autka.
    No właśnie nie miewam. Samochodem jeżdżę w zasadzie tylko po Warszawie
    (która jest moim rodzinnym miastem) i okolicach, a tutaj cały problem
    polega na rozważaniu stopnia zakorkowania poszczególnych ulic o
    konkretnej porze i przypomnieniu sobie, gdzie ostatnio coś remontują.
    Mam świetną orientację przestrzenną, ale jestem też koneserem map i
    dlatego ciągle zastanawiam się, czy taka wypasiona elektroniczna mapa w
    samochodzie byłaby denerwująca (jakiś typek ma mi mówić, gdzie mam
    skręcić ?!) czy pomocna. Google maps w komputerze bardzo lubię.

    Magdalaena

  • 28. Data: 2009-01-25 14:06:55
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    [..]

> [...]
    > starguję).
    > Nie chcę dopłacać kilkuset złotych za wbudowany GPS, którego nie wiem czy
    [..]

    Przemyśl jeszcze jedno rozwiązanie. Większość oczekuje telefonu za 1 zł,
    albo za 49 zł góra. Operator zaciera ręce bo abonent za 1 zł wziąl telefon
    warty np 200 zł i spłaca go przez 2 lata abonamentem za 50 zł.
    Kup sobie nawet drogi telefon za gotówkę, nawet biorąc kredyt.
    Przykładowo HTC TyTN II dostaniesz za 800 -1000 zł. Miesięcznie spłata
    będzie Cię kosztować 30-40 zł. Przedłużając umowę u operatora nie bierz
    telefonu na wymianę. Skorzystaj z innych możliwości (np rabatu na
    abonament, pakietów minut, itp). Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
    Przelicz i może dojdziesz do tych samych wniosków, że kompletnie nie opłaca
    się brać telefonu na wymianę.

  • 29. Data: 2009-01-25 14:13:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 15:06:55 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Kup sobie
    > nawet drogi telefon za gotówkę, nawet biorąc kredyt.

    Komórka na *oprocentowany* kredyt też nigdy nie będzie się opłacała.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 30. Data: 2009-01-25 14:42:19
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > dlatego ciągle zastanawiam się, czy taka wypasiona elektroniczna mapa
    > samochodzie byłaby denerwująca (jakiś typek ma mi mówić, gdzie mam

    Ujmijmy to tak, wiekszosc map elektronicznych ( nawigacji ) podlega
    stalym aktualizacjom wiec pokaza gdzie zwykle gromadza sie korki i w
    jakich porach dnia, jednoczesnie potrafia albo same ustalic objazd albo
    blyskawicznie dostosowywac sie do podejmowanych przez Ciebie dzialan
    wyznaczajac wciaz nowe, zalezne od Twoich manewrow, trasy. Mapa zna
    numeracje i wyglad domow, umieszczenie stacji benzynowych, domow
    towarowych, sklepow, aptek przychodni itp. itd. wiec bywa przydatna
    nawet dla ludzi znajacych miasto. Ostatnio widze sporo nawigacji w
    taksowkach co zazwyczaj eliminuje dyskusje typu "bo Pan mnie wiezie
    naokolo miasta " aczkolwiek operator nawigacji ma spore mozliwosci
    uzyskac porzadany efekt, nie koniecznie zgodny z zyczeniami klienta,
    wybierajac rodzaj trasy.

    pozdrawiam, Leszek