  • Data: 2009-01-22 22:52:04
    Temat: GPS w komórce
    Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukałam w google i przeczytałam archiwum grupy z kilku ostatnich
    miesięcy, ale nie znalazłam żadnych konkretów
    Chodzi mi o sens kupowania telefonu komórkowego z GPS.

    Będę przedłużała abonament w Erze (i raczej nie zmienię sieci ze względu
    na bliskich) tak w okolicach 25 - 45 zł miesięcznie. Jeżdżę samochodem w
    zasadzie tylko po Warszawie i dlatego do tej pory nie kupiłam zwykłego
    GPS. Ale może miałabym szansę korzystać z takiej funkcji w zwykłej komórce.

    I tu moje pytanie o koszty - telefony z GPS w abonamencie są dość drogie
    (SE C702 nawet 500 zł), słyszałam , że za korzystanie z GPS trzeba
    dodatkowo płacić.
    Jak jest z mapą - czy jest wgrana firmowo w telefon, czy trzeba ją
    dokupić ? czy można wgrać jakiś freeware ? jak jest z aktualizacją ?
    czy przy określaniu położenia komórka łączy się tylko z GPS czy też z
    siecią - czy leci opłata za MB ?
    czy w ogóle jest sens korzystania z GPS przy wyświetlaczu powiedzmy
    240/320 ?
    czy sprawdzi się także przy pieszych wędrówkach czy tylko w samochodzie ?

    Magdalaena