  • 61. Data: 2011-12-20 10:36:57
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > A niby windows co defaultowo robi jak kasujesz plik?
    > qrde, chyba wrzuca do kosza

    Na dyskach wymiennych? Chyba "qrde" jednak nie.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 62. Data: 2011-12-20 10:57:43
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 20.12.2011 11:04, Vituniu pisze:
    > A, pomijajac wszystko inne, co by to niby mialo udowowdnic?:)

    w sumie to samo o czym jest cały wątek :) wątek jest o niczym

    > BTW:http://uptime.netcraft.com/up/today/top.avg.html

    to akurat szczerze powiedziawszy mało miarodajne wyniki. na 50 pozycji
    tylko jedna pozycja z linuksem i tylko 10 próbkami.
    miałem wyższe uptime :)

    podsumowywując cały wątek to jest nic innego jak spór o wyższości świąt
    bożego narodzenia nad świętami wielkanocnymi

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a

  • 63. Data: 2011-12-20 10:59:08
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 20.12.2011 11:36, Vituniu pisze:
    > Na dyskach wymiennych? Chyba "qrde" jednak nie.

    dysk wymienny != dysk przenośny (podłączane pod usb)

  • 64. Data: 2011-12-20 11:34:54
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 11:27:10 +0100, rePeter napisał(a):

    > Takiej w cudzysłowach.

    Jesli juz to "cudzysłowie".

    > Możesz podpisać się imieniem i nazwiskiem?

    Masz z tym jakis problem? Czy moze sie zagolopowales z ta powloka i chwytasz
    sie brzydko zeby wybrnac?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 65. Data: 2011-12-20 11:43:28
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > w sumie to samo o czym jest cały wątek :) wątek jest o niczym

    A to przynajmniej mamy jakis konsensus :P

    > podsumowywując cały wątek to jest nic innego jak spór o
    > wyższości świąt bożego narodzenia nad świętami wielkanocnymi

    Generalnie spor ma podloze w tym, ze tutaj wszelkie
    marudzenie na niedostatki systemu jest odbierane jak atak,
    podczas gdy na grupach windowsowych jest taki zalew
    marudzenia, ze malo kto zwraca na nie uwage...;)

    Powyzsze uprzejmie prosze traktowac z przymruzeniem oka, jak na karykature
    przystalo.
    I, jak na karykature przystalo, mozna doszukiwac sie ziarenka prawdy.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 66. Data: 2011-12-20 12:45:14
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2011-12-18 15:17, ToMasz pisze:
    > Do wątkotwórcy: dzisiał byłem w decatlonie. na wielim monitorze jakiś
    > ichniejszy film reklamowy i ..... na środku okienko z błędem. Film
    > najnormalniej leciał. Czy jakikolwiek linuks by się tak "wykrzaczył"?

    Jako autor takiego softu napiszę, że owszem, krzaczy się, tylko inaczej.
    Okienka z błedem też mnie drażnią, ale da się ich pozbyć (w wersji
    Embedded nawet radykalnie). To nadmierny optymizm do jakości bibliotek
    jest powodem, że w początkowej fazie rozwoju softu jest to częsty
    widoczek ;-)

    artur

  • 67. Data: 2011-12-20 13:11:28
    Od: "a." <a...@n...pl>

    W dniu 17.12.2011 21:21, Szyk pisze:
    > Witam
    >
    > W tej wiadomości udowodnię że GNU Linux nie jest stabilnym systemem (w
    > brew propagandzie) i dla tego jest tak mało popularny.

    Nie trzeba niczego udowadniać!
    Oto fragment z hndbooka z Gentoo Linux:
    > 3.a. Korzystanie Gałęzie
    >
    > Gałęzi stabilnej
    >
    > Zmienna ACCEPT_KEYWORDS definiuje której gałęzi Portage zamierzamy używać w danym
    systemie. Domyślnie jest to stabilna gałąź dla naszej architektury, np. x86 .

    > Zalecamy, aby korzystać tylko z gałęzi stabilnej. Jednakże, jeśli nie dbają o
    stabilność to dużo i chcesz nam pomóc, składając Bugreports do http://bugs.gentoo.org
    , czytaj dalej.

    > Gałęzi testowej
    >
    > Jeśli chcesz Najnowsze wersje wszystkich programów, można rozważyć użycie wersji
    testowej zamiast. Aby Portage wersji testowej, dodać ~ przed kodem architektury.

    Ja od lat używam gałęzi niestabilnej bo chcę mieć dostep do najnowszego
    softu. Teraz mam kde-4.7.4 a niebawem pojawi się kde-4.8 to nie dało by
    się tego zainstalować w gałęzi stabilnej.

    > pozdro
    > Szyk

    pozdro
    a.

  • 68. Data: 2011-12-20 16:57:19
    Od: "Piotr B. (pb2004)" <p...@n...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
    > Nie kłopoczesz się antywirusem, defragmentacją, firewalem, programami
    > typu odkurzacz, oddaj pamięć, zapobiegaj czemuś tam, optymalizuj jeszcze
    > coś.

    Jak już bierzesz udział na tej grupie w dyskusji z pcoa wymyśl jakieś
    mniej bzdurne argumenty bo powyższym kłopoczą się tylko Ci co chcą
    grzebać w systemie. Gdyby pracowali na Linuksie wybrali by jakieś Gentoo
    i kłopotali się kompilacją i grzebaniem po plikach konfiguracyjnych. Ja
    na przykład nie mam antywirusa, firewall jest wbudowany w system,
    defragmentacji nigdy ręcznie nie robiłem bo nie ma takiej potrzeby gdyż
    system się tym zajmuje gdy jest bezczynny. Reszty nawet nie skomentuję
    bo znowu to nie jest żadna konieczność, a wręcz lepiej by było aby tego
    typu programów nie używać.

    > nie ma problemu ze sciąganiem nowszej wersji 50 programów i nowych
    > cracków i seriali.

    No większość nie ma takiego na Windowsie. Tylko piraci ale gdzie tu wina
    systemu?

    --
    Piotr Borkowski

  • 69. Data: 2011-12-20 17:04:51
    Od: "Piotr B. (pb2004)" <p...@n...pl>

    Użytkownik MaRc napisał:

    > A niby windows co defaultowo robi jak kasujesz plik? qrde, chyba wrzuca
    > do kosza, trochę angielskiego i trash = kosz, ale ja to się nie znam

    W przypadku pendrajwa, dyskietki lub udziału sieciowego domyślnie od
    razu kasuje.

    --
    Piotr Borkowski

  • 70. Data: 2011-12-20 17:35:05
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 20.12.2011 18:04, Piotr B. (pb2004) pisze:
    > W przypadku pendrajwa,

    to usuń coś i sprawdź kosz

    > dyskietki

    tego już nie sprawdzę.

    > lub udziału sieciowego domyślnie od
    > razu kasuje.

    z zasobu sieciowego to i linuks odrazu kasuje.