  • 31. Data: 2012-05-21 08:45:07
    Temat: Re: GIMP 2.8 już jest
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    i1410 napisa?(a):

    > 3 sekundy

    Master ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 32. Data: 2012-05-24 23:51:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <joikoa$3ak$1@news.task.gda.pl>,
    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > Witam.
    >

    > Po wielu mękach, latach obiecywań i wielokrotnym przesuwaniu
    > terminów (dzieci podrosły, a ja sam zdążyłem zapomnieć, dlaczego ma być
    > aż taki przełomowy ;) GIMP 2.8 już jest!
    >
    > http://www.gimp.org/

    A jak u niego z obsluga RAW/ACR?
    --
    TA

  • 33. Data: 2012-05-26 01:07:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 May 2012, T...@s...in.the.world wrote:

    > A jak u niego z obsluga RAW/ACR?

    Implementuje znana zasadę: "jak cos jest do wszystkiego
    to jest do niczego" ;)
    Da się to i owo (UfRAW) podpiac w roli "wtyczki":
    http://registry.gimp.org/node/31
    Sam czasami używam ACR->schowek->GIMP lub ACR->zbiór->GIMP

    pzdr, Gotfryd