  • 21. Data: 2012-05-19 12:34:33
    Temat: Re: GIMP 2.8 już jest
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    kamil wrote:

    >Podpowiem, że nadal nie warto, tak nielogicznego interfejsu w życiu
    >jeszcze nie widziałem.

    Dla ciebie nielogiczne dla innego logiczne i wygodne, to kwestia po prostu
    przyzywczajenia.
    Jako przyklad mozna podac inna filozofie montowania urzadzen w windowsie i linuksie.
    Dla usera windowsa brak litery c a jakas potrzeba montowania pod katalog
    to jakas glupota, ale juz komus, kto dopier ozaczyna zabawe z komputerami
    i nie jest "skazony" rozwiazaniami z windowsa, jest to normalne i logiczne
    rozwiazanie.

  • 22. Data: 2012-05-19 12:59:56
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    >Wymien 3 zawodowcow dla których interfejs gimpa jest logiczny i wygodny
    >(mam na mysli zawod grafika a nie programisty) ;)

    Jesli nie znam nazwisk czy to automatycznie bedzie oznaczalo, ze jest nielogiczny?
    Czy zawodowcy to nie ludzie i nie podlegaja takim samym prawom
    przyzwyczajenia jak Kowalski?

  • 23. Data: 2012-05-19 13:52:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pan Peresada napisa?(a):

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 24. Data: 2012-05-19 15:08:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pan Peresada napisa?(a):

    > Jesli nie znam nazwisk czy to automatycznie bedzie oznaczalo, ze jest
    > nielogiczny? Czy zawodowcy to nie ludzie i nie podlegaja takim samym
    > prawom przyzwyczajenia jak Kowalski?

    Jaki to ma zwiazek z tematem? Hint: pytanie było retoryczne.

    j.

  • 25. Data: 2012-05-20 10:59:54
    Od: i1410 <i...@o...pl>

    Dnia 19-05-2012 o 14:08:37 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Pan Peresada napisa?(a):

    > Jaki to ma zwiazek z tematem? Hint: pytanie było retoryczne.

    Szczerze mówiąc ja też się dałem nabrać: wziąłem to pytanie za prowokację.

    IMO żaden z tych programów nie jest intuicyjny, obu trzeba się nauczyć. Do
    tego ich interfejsy są takie sobie, a na dłuższą metę wygodna obsługa
    opiera się na skrótach klawiszowych.

    --
    i1410

  • 26. Data: 2012-05-20 11:21:27
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-19 13:08:37 +0000, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Jaki to ma zwiazek z tematem? Hint: pytanie było retoryczne.

    Ale Pan Peresada ma rację.
    Intuicyjnie to było wieki temu. A ta intuicja pochodziła z realnego
    świata. Anglosaskiego zresztą, gdzie było biurku, była teczka i były
    pliki/dokumenty w teczkach. Przetłumacz teraz to na anglosaskie terminy
    biurowe i zobaczysz jak intuicja zamienia się w przyzwyczajenie. A
    ikona nie jest świętym obrazkiem z cerkwi.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2012-05-20 11:29:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-20 10:03:48 +0000, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Ile minut szulales gdzie sie wlacza, "intuicyjnie", tryb jednego okna w
    > najnowszym gimpie? ;)

    Piszesz to z poziomu przyzwyczajenia do innego interfejsu. Nic poza tym.

  • 28. Data: 2012-05-20 12:03:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    i1410 napisa?(a):

  • 29. Data: 2012-05-20 12:06:59
    Od: i1410 <i...@o...pl>

    Dnia 20-05-2012 o 11:03:48 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > i1410 napisa?(a):

    > Ile minut szulales gdzie sie wlacza, "intuicyjnie", tryb jednego okna w
    > najnowszym gimpie? ;)
    >
    > j.

    3 sekundy

    --
    i1410

  • 30. Data: 2012-05-21 08:44:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JA napisa?(a):

    > Piszesz to z poziomu przyzwyczajenia do innego interfejsu. Nic poza tym.

    Pisze z poziomu konsoli ;)

    j.