  • Data: 2012-05-11 11:05:15
    Temat: GIMP 2.8 już jest
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Po wielu mękach, latach obiecywań i wielokrotnym przesuwaniu
    terminów (dzieci podrosły, a ja sam zdążyłem zapomnieć, dlaczego ma być
    aż taki przełomowy ;) GIMP 2.8 już jest!

    http://www.gimp.org/

    (miałem z GIMP-em tylko jeden kontakt i od razu zrażający - to cielę
    padło mi jeszcze przed pierwszym uruchomieniem [frustracja i zamieszanie
    tym większe] i aż trudno uwierzyć na czym - nawykowo wszystkim skrótom z
    Menu Start zmieniam opcję 'Run' na "Maximized" [~Otwórz w oknie
    zmaksymalizowanym~]. I okazuje się, że to... ubiło GIMP-a! Oj, co się
    naszukałem, to moje...)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]