  • Data: 2012-05-14 20:13:37
    Temat: Re: GIMP 2.8 już jest
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 May 2012, kamil wrote:

    > Podpowiem, że nadal nie warto, tak nielogicznego interfejsu w życiu jeszcze
    > nie widziałem.

    Nie, on jest "logiczny inaczej".
    Mi np. nie przeszkadza :P

    > poddałem się i zrobiłem to samo w paint.net.

    Też używam - a co najmniej używałem ze względu na braki GIMPa, trzeba
    sobie przerzucać obraz z programu do programu wte i wewte:>, trzeba
    sprawdzić czy przypadkiem GIMP nie doszedł do etapu "sa potrzebne
    narzedzia".
    Tak wiec nie wadzi mi paint.net ani GIMP.
    Za to np. z PE jestem "interfejsowo niekompatybilny", więc zjawisko
    rozumiem, ale założenia że "mój punkt siedzenia jest na pewno słuszny"
    już w żadnym razie (PE mam dla jasnosci, dla ACRa).
    Jeszcze co do GIMPa:
    Nie da się ukryć, że GIMPa pisza grafikolodzy stosowani i edycja
    zdjęc jest gdzies tam na liscie priorytetów :] (np. poglad pół-
    przezroczystego obrotu warstwy długi czas leżał sobie głęboko
    w tle)

    pzdr, Gotfryd