  • 11. Data: 2009-12-19 13:17:13
    Temat: Re: GF4-MX440
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 09:46:15 +0100, JoteR napisał(a):

    > która nie była raportowana. I
    > nadal nie jest, mimo podpięcia panoramy ;-)

    No i dlatego panowie poczekajmy aż dostanę tego plaskacza. Wrócę wtedy do
    wątku (albo założę nowy) i poinformuję was o wynikach :)
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2009-12-19 13:20:23
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    > Nieprawda, przynajmniej jeśli chodzi o Windows XP. Sprawdzałem przed zakupem
    > monitorów, przy podpiętych do starych ATI Radeon 92x0 siedemnastkach CRT.
    > Winda meldowała obsługę różnych ciekawych rozdzielczości, w tym
    > panoramicznych jak np. 1920x1080. I takie monitory wybrałem, unikając w ten
    > sposób kłopotów z rozdzielczością 1680x1050, która nie była raportowana. I
    > nadal nie jest, mimo podpięcia panoramy ;-)
    >
    > JoteR

    Widocznie podłączałeś na jakimś zabytkowym monitorze, który nie wysyłał
    żadnych informacji.

  • 13. Data: 2009-12-19 16:57:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Leszek K." napisał:

    > Widocznie podłączałeś na jakimś zabytkowym monitorze, który nie wysyłał
    > żadnych informacji.

    Litości... przecież jak w we Windzie odptaszysz "Ukryj tryby, których ten
    monitor nie może wyświetlić" to dostaniesz listę wszystkich trybów
    obsługiwanych przez kartę, niezależnie od tego, jaki monitor jest w danej
    chwili podpięty. No, chyba że Hercules, choć to elektrycznie niemożliwe,
    wtedy nic nie zobaczysz ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2009-12-20 00:42:16
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2009.12.19 17:57, JoteR pisze:

    > Litości... przecież jak w we Windzie odptaszysz "Ukryj tryby, których
    > ten monitor nie może wyświetlić" to dostaniesz listę wszystkich trybów
    > obsługiwanych przez kartę, niezależnie od tego, jaki monitor jest w

    To nie jest lista WSZYSTKICH trybów.

    --
    Mar

  • 15. Data: 2009-12-20 07:29:09
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 17:57:15 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > chwili podpięty. No, chyba że Hercules, choć to elektrycznie niemożliwe,

    Zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem nie masz racji. Wyciągnąłem z
    pawlacza crt sony i podpiąłem do mojej HD4870. we "wszystkich trybach"
    zniknęły rozdzielczości panoramiczne. Nie masz racji.

  • 16. Data: 2009-12-20 10:19:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2009 08:29:09 +0100, Leszek K. napisał(a):

    > Zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem nie masz racji. Wyciągnąłem z
    > pawlacza crt sony i podpiąłem do mojej 60305. we "wszystkich trybach"
    > zniknęły rozdzielczości panoramiczne. Nie masz racji

    A to ciekawe, zaskoczyłeś mnie. Tym niemniej to musi być możliwość związana
    ze sterownikiem danej karty i nie musi być obecna we wszystkich
    sterownikach wszystkich kart. No i oczywiście monitor musi coś o sobie
    meldować. No nic, sprawdzę sobie niezależnie :)
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2009-12-20 11:39:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Leszek K." napisał

    > Zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem nie masz racji. Wyciągnąłem
    > z pawlacza crt sony i podpiąłem do mojej HD4870. we "wszystkich trybach"
    > zniknęły rozdzielczości panoramiczne. Nie masz racji.

    Mam rację. Bo niczego nie muszę wyciągać z pawlacza, vis-a-vis cały czas
    stoi komputer z XP z 17-ką CRT, z całą pewnością nie panoramiczną ;-) I *po
    odptaszeniu* wspomnianej opcji mam na liście trybów również rozdzielczości
    "panoramiczne", m. in.: 1920x1080, 1600x900, 1400x1060, 1280x720. A
    1680x1050 nie ma ;-)
    W uzupełnieniu: testowane na kartach równie wiekowych, jak wątkotwórcy: ATI
    Radeon 9200/9250 oraz GF Ti 4200. Oraz dodatkowo na Intelu bodajże X3100,
    tego od chipsetu G31.

    JoteR

  • 18. Data: 2009-12-20 13:29:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    JoteR pisze:
> [...]
    > odptaszeniu* wspomnianej opcji mam na liście trybów również rozdzielczości
    > "panoramiczne", m. in.: 1920x1080, 1600x900, 1400x1060, 1280x720. A

    Pewnie też nie ma 1440x900. Taki beznadziejny ten mój monitor Philips.
    Trzeba instalować sterownik, który jest na płytce i dopiero wtedy się
    pojawia.

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-12-20 14:12:13
    Od: Gabriel Kowalski <g...@g...pl>

    > Tak karta Geforce MX 440 jest w stanie obsłużyć taka rozdzielczość
    > 1680x1050. Początkowo nie jest ona dostępna w normalnym trybie trzeba
    > przełączyć widok na wszystkie możliwie dostępne rozdzielczości i wybrać
    > tą która nas interesuje i powinno grać .
    >
    > :)

    E tam, jakiegoś dziwnego systemu używasz :)

  • 20. Data: 2009-12-23 20:19:24
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Litości... przecież jak w we Windzie odptaszysz "Ukryj tryby, których
    > ten monitor nie może wyświetlić" to dostaniesz listę wszystkich trybów
    > obsługiwanych przez kartę,

    Karta obsłuży każdą rozdzielczość z dokładnością do piksela. Czyli 1024x768,
    1024x769, 1024x770, 1025x768 i tak dalej. Nie chciałbyś chyba jednak takiej
    długiej listy, prawda?

    --
    Azarien