  • Data: 2010-07-10 14:45:51
    Temat: Fuji S2 Pro i coś z f/2,8
    Od: pwx <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    używam S2 pro na razie z Nikkorem 16-85 ale chciałbym go wymienić na
    jaśniejszy używany i tu moje 3 typy:
    Sigma 18-50/2,8
    Tamron 17-50/2,8
    Tokina 16-50/2,8
    Proszę o sugestie i uwagi użytkowników tych obiektywów z Fuji S2 Pro.

    Myślę też o przedłużeniu (to w późniejszym czasie)
    Sigma 50-150/2,8 lub
    Sigma 70-200/2,8 lub
    Tamron 70-200/2,8
    (a może coś jakiś inny autofocus w tym przedziale cenowym)
    Proszę o sugestie i spostrzeżenia użytkowników tych obiektywów z S2 Pro.

    Dziękuję z góry