  • 181. Data: 2015-10-22 19:31:57
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n01g5p$651$...@n...news.atman.pl

    > Na razie źle czuję się, ale zamierzam postawić strony z samymi
    > banerami. Na tym samym serwerze (bądź na innym -- nie jest to
    > teraz istotne) ale pod innymi domenami -- na razie testuję.

    Specjalnie ;) dla Pszemola baner jeszcze łatwiej znaleźć:

    http://danutac.pl w ramce obok http://danutac.eu

    Baner Virgin Mobile będzie na górze zarówno w ,,moich propozycjach'',
    jak i w ,,różnych''. (żeby Pszemol mógł łatwiej znaleźć)

    Na razie PNG na szaro, bo nie jest podpięta pod Agorę.
    I tylko tyle na razie. Reszta będzie także efektem
    prostego kopiowania. Po lewej baner, po prawej opis.

    Gdy gotowego baneru w Agorze nie będzie, być może będę
    sam budował jakieś ,,banery'' podpięte pod stosowne linki.

    Nie wiem na razie, co będzie na stronie poza reklamami.
    Wiem, co chcę umieścić, ale nie wiem, czy umieszczę.

    -=-

    Limit netu na VM nieustannie spada -- zostało jeszcze tylko 290 MB... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 182. Data: 2015-10-22 19:38:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" n0akdu$qeo$...@n...news.atman.pl

    > Po sześciu miesiącach nieprzerwanego korzystania z odnawialnego Pakietu #Freemium,
    następuje automatyczna dezaktywacja Oferty. W
    > przypadku chęci dalszego korzystania z Pakietu, konieczna jest jego ponowna
    aktywacja.

    > Abonent nie ponosi opłaty za aktywację Pakietu #Freemium i korzystanie z zawartych
    w nim Usług, w zakresie dostępnych limitów
    > wskazanych w punkcie 10 poniżej.

    > Aktywacja Pakietu na posiadanym przez Abonenta Numerze jest możliwa poprzez:

    > a: użycie kodu aktywacyjnego USSD *222*000#;
    > b: wykorzystanie opcji dostępnych w serwisie samoobsługowym
    > Klub Virgin lub za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej;
    > c: kontakt z konsultantem Obsługi Klienta i zlecenie
    > uruchomienia ....

    0. Za pół roku konto nadal będzie aktywne? Może tak, może nie.
    Czy regulaminowo odnowienie #F także przedłuży (jak stało
    się tym razem -- chyba wbrew regulaminowi) ważność całego konta?

    1. Twój interlokutor prawi o teorii, nie o praktyce, więc niewiele
    można będzie powiedzieć za pół roku o tym, jak **teoretycznie**
    jest teraz na podstawie tego, co zaistnieje w praktyce za jakiś czas.

    2. Chyba pisałeś o 5 pln za 500 MB. Zadałem pytanie, nie znalazłem
    odpowiedzi. Jak pojmuję, uznałeś swoja pomyłkę, ale na wszelki
    wypadek pytam, czy odnawianie tych 500 MB nic nie zabiera z konta.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 183. Data: 2015-10-23 02:53:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n0b6u4$f1p$1@node1.news.atman.pl...
    > 2. Chyba pisałeś o 5 pln za 500 MB. Zadałem pytanie, nie znalazłem
    > odpowiedzi. Jak pojmuję, uznałeś swoja pomyłkę, ale na wszelki
    > wypadek pytam, czy odnawianie tych 500 MB nic nie zabiera z konta.

    :-))

  • 184. Data: 2015-10-23 02:56:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n0b6im$eke$1@node1.news.atman.pl...
    > http://danutac.pl w ramce obok http://danutac.eu

    Ale kicha... baner Virgin Mobile - nieklikalny, nie działa.
    Wszystkie linki w górnej belce menu na stronie - pourywane linki.

    > Baner Virgin Mobile będzie na górze zarówno w ,,moich propozycjach'',
    > jak i w ,,różnych''. (żeby Pszemol mógł łatwiej znaleźć)

    Znaleźć to pół biedy, gorzej że kliknąć się nie da.

    Nie trać czasu na tą chałę :-)

  • 185. Data: 2015-10-23 12:55:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n0c0gm$qlq$...@d...me

    > Ale kicha... baner Virgin Mobile - nieklikalny, nie działa.

    To relaks po pismach sądowych -- rozrywka dla odreagowania.

    > Wszystkie linki w górnej belce menu na stronie - pourywane linki.

    Nie wszystkie -- ,,emerytury'' i ,,różne'' oraz ,,Moje'' chodzą poprawnie.
    Pozostałe podstrony będą (pod względem konstrukcji) po prostu niemal kopiami
    -- te trzy też są niemal kopiami. Muszę zarejestrować to w Agorze; rejestracja
    zajmie mi trochę czasu. Dziś nie zdążę, więc w przyszłym tygodniu.

    Na górze linki tak, jak są teraz; niżej -- po lewej banery, po prawej
    ich opisy. I tak każda podstrona. Na każdej coś na górze nie jest linkiem.

    > Znaleźć to pół biedy,

    To dobrze.

    > gorzej że kliknąć się nie da.

    Szkoda, że nie umiesz czytać.
    Jeszcze tego nie podczepiłem do Agory, dlatego zamiast banerów
    Agory są PNG B&W -- czy raczej szare. To coś na kształt szkicu,
    ale ta strona ma być właśnie tak prymitywnie prosta, jak jest
    teraz.

    > Nie trać czasu na tą chałę :-)

    Na jaką? Skąd wiesz, co chcę tam dorzucić?

    -=-

    Teraz możesz kliknąć:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=vSSgg0K5&cr=rhYlkO
    6A&s=NdnT4JTV

    Kampania promuje cykl szkoleń -- Poznaj tajemnice
    Fibonacciego na Forex. Na początek klientom oferowany
    jest darmowy e-book, który pomoże poznać precyzyjne
    metody współczesnego tradingu na rynku Forex.

    Klientowi oferowane są trzy szkolenia webinarowe:

    - skuteczność w tradingu reakcji. Precyzja szybkiego księgowania,
    - relacje day-tradera. Układy z efektywnym zyskiem do ryzyka,
    - trading na fali. Tajemnice wyższych interwałów w swing-tradingu.

    Łatwo znaleźć link. ;) Nie będziesz miał trudności.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 186. Data: 2015-10-23 14:13:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n0d3n3$1re$1@node2.news.atman.pl...

    > To dobrze.

    > Szkoda, że nie umiesz czytać.
    > Jeszcze tego nie podczepiłem do Agory

    Po co zawracasz dupę ludziom na publicznym forum
    z niedziałającą witryną internetową? Tracisz nasz czas.

  • 187. Data: 2015-10-23 15:10:51
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562897b6$0$8368$6...@n...neostrada.pl

    > Bilokacja -- wożenie jednej pupy dwoma samochodami naraz.
    > (jedna pupa jedzie samochodem służbowym, zaś inna -- prywatnym;
    > w szczególności ten ostatni może być ,,z czystej pneumy'')

    No tak, teraz sobie przypomniałem Sikorskiego, Arłukowicza czy Muchę i
    ich źródełko do czerpania dodatkowych dochodów.

> [...]
    > zezwala na cofanie czasu -- wezwanie na badanie otrzymałem
    > w tydzień po wyznaczonym badaniu; termin odbioru upływa za
    > tydzień.
    >

    > Nie tylko sąd usiłuje majstrować przy czasie -- biegły sądowy także,
    > odwołując się (jak i Ty) do tego, co minęło w ubiegłym wieku, czyli
    > do grup inwalidzkich.
    >

    > Przy okazji ten biegły wykazuje jawnie przewagę badań typu:
    > ,,przejdź na palcach, przejdź na piętach'' nad badaniami
    > (jak je określa) neuroobrazowymi, czyli (w tym wypadku)
    > nad badaniami wykonanymi rezonansem magnetycznym.

    Prawdę pisząc - nic nie słyszałem o obligacjach wydanych przez OFE. Mało
    tego, również nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek środkach własnych które
    zainwestowało choć jedno z tych pseudo emerytalnych 'towarzystw",
    kryjących się pod logo "OFE".
    Kontrowersje? A niby u kogo z obywateli rabunek w biały dzień może
    budzić jakiekolwiek kontrowersje?? Przecie to przedsięwzięcie powołał do
    życia ktoś aby napełnić swoim kolesiom kieszenie. Z ZUSu horda nie może
    otwarcie wyprowadzać środków na swoje potrzeby, a tym samym ograbiać
    obywateli, to utworzyli sobie OFE.
    A w czym widzisz wyższość banków nad ZUSem? Jak dla mnie ZUS to jedna z
    ostatnich normalności która funkcjonuje w tym kraju po zaanektowaniu go
    przez hordę łupieżców..

    Jesteś jedną z wielu ofiar polityki wprowadzonej po 89roku przez
    Balcerowicza.. Wtedy swołocz bojąc się rewolty niezadowolonych roboli,
    dawali lekka ręką renty z tytułu "niezdolności do pracy", praktycznie
    każdemu chętnemu. Dzisiaj gdy system już okrzepł nastąpiło wahniecie w
    druga stronę, czyli iście piekielne utrudnienia w przyznawaniu w.w. rent.

    > Nie -- obrabowani, nie okradzeni. Mieli świadomość ponoszonych
    > strat, lecz nie mieli sił do skutecznej obrony. (a nie mieli,
    > bo DTusk wyjawił zamiar rabowania tuż po wygranych wyborach
    > parlamentarnych)

    Mieli świadomość okradania do tego stopnia co dzisiaj ludzie z ulicy
    którzy idą jak barany i "w pełni świadomie" oddają głos na coś takiego
    jak PiS, PO, SLD czy PSL. Naprawdę niektórzy durnie wierzyli w
    emerytalna starość pod palmami.

    > Tym akurat nie interesuję się.

    Ale oni są zainteresowani Tobą. Braknie SBków to zaczną Ciebie okradać,
    bo coś takiego jak "prawa nabyte" to ni maja gdzieś.. co ewidentnie
    pokazali podczas tego ograbiania tych biedaków.

    > Korwin niedawno zauważył, że jednak może.
    > Nie wiem, czy starannie wyliczył te swoje 80%.
    > I czy przewidział skutki tychże 80%...
    >
    > Inna sprawa, że kryzys w budownictwie
    > sprzyja budowaniu nowych budynków więziennych.

    Korwin poza populistycznym gadulstwem to raczej chyba nic więcej nie
    potrafi. Gada już od nieomal 30 lat, a karawana jedzie sobie spokojnie
    dalej, bo tacy jak Duda (szef "S") czy Korwin zawłaszczyli sobie w tym
    kraju prawo do bycia opozycją. Pomyśl tylko jaka drogę musiałby przejść
    prawdziwy opozycjonista, taki który naprawdę chciałby obalić panujące w
    tym kraju "porządki". To nie Tusk, Komorowski czy Kaczyński jest dla
    niego przeszkodą, ale pretorianie systemu pokroju Korwina czy Dudy.

> [...]
    > Ano taki konglomerat złożony z trzech składników:
    >
    > () głodowej pensji
    > () składnika podatkowego/składkowego
    > () czynnika zniewalającego (albo ćwierkasz
    > tak, jak chcę, albo wypad z roboty)
    >
    > Niestety coraz mniej ludzi wybiera wolność a coraz więcej wybiera
    > niewolę u ,,dobrego'' pana -- który nie bije zbyt mocno? ;) IMO
    > póki ktoś wybiera niewolę dla siebie -- pół biedy; gorzej, gdy
    > taki system narzuca innym czynami lub indoktrynacją.
    >

    > IMO Polsce nie trzeba miejsc pracy (wo. konglomeratów) lecz
    > wychowania typu -- za zleconą i odebraną pracę należy płacić.

    To jest ta ich "6ta gospodarka Europy" - tania siła robocza. Na dzień
    dzisiejszy już nie opłaca się nikomu sprowadzać czarnych na plantację -
    role murzynów graja biali Polacy. A najgorsze jest to że rolę murzynów
    muszą grać w zakładach pracy, których jeszcze stosunkowo niedawno byli
    współwłaścicielami.

    > A ja przypomnę ulubione wypowiedzi Rydzyka:
    >
    > Tyle wolności, ile własności.

    Egoistyczne. Złodzieja który stawia płotek z bramą zamykaną na kłódkę,
    na drodze dojazdu do jeziora skazałbym na chłostę.

    > Wojsko FR jest w zdecydowanej opozycji do NATO. Wojsko FR i NATO
    > są siłami przeciwnymi, żeby nie powiedzieć, że aż wrogimi.

    Jednak jak do tej pory agresor jest tylko jeden. I jeżeli coś z tego
    wyniknie to winny będzie także tylko jeden. Pamiętam przyrzeczenia
    składane z okazji zgody Rosji na zjednoczenie Niemiec, jak to zapewniano
    nierozprzestrzenianiu wpływów NATO nawet na terenach byłego NRD. Gdzie
    jest dzisiaj NATO, gdyby Putin w końcu się nie obudził to już by był na
    Krymie.

    > W przeszłości Rosja brała na cel polskie ziemie, choć nie było na nich
    > amerykańskich baz.

    Czasy carskie to już zupełnie inna historia.

    > Można, można... ;) Afryka jest bogata w bogactwa naturalne...
    > Trzeba oczyścić ją z ludzi, aby następnie eksplorować...
    > Część ludzi skłócić wzajemnie -- by mordowali się;
    > część wyssać jako imigrantów i uchodźców; część
    > doprowadzić (jak na Ukrainie) do obojętności...
    >

    > Nie wiem, czy wiesz, ile razy Kijów był zdobywany w okolicach
    > I wojny świętej -- i jak ,,silne'' wrażenie na mieszkańcach
    > Kijowa robiło przejmowanie tego miasta przez ,,kolejnych''
    > zwycięzców....

    Wiem przecie że to tylko wtrącenie się w imperialne rozgrywki USA i ich
    wasali.. Na dodatek jest tam na zaproszenie legalnych władz.. Jednak
    sporo sympatii która żywiłem do Putina przepadło gdy zaczął te swoje
    bombardowania w Syrii.

> [...]
    > (ważne są pomiary dokonywane ,,na oko'', czyli miernikami
    > Goździkowej z TV, bez podania nie tylko numeru seryjnego
    > miernika, lecz i bez podania jakiegokolwiek opisu takiego
    > ,,przyrządu'' -- kupionego za pięćdziesiąt dolarów USA na
    > eBayu)
    >
    > () najpierw zwlekać pół roku, później wyznaczyć nierealny
    > termin badań lekarskich
    >

    > Przy okazji zauważę, że biegły pulmonolog przed 5 laty doprowadził
    > mego ojca niemal do śmierci, szukając raka płuc tam, gdzie w istocie
    > była ,,woda'' -- 60 mm po jednej stronie i 67 mm po drugiej...

    bWodaJaBMMZUS.pdf

> [...]
    > żadnych
    > podatków i raczej nie zamierzają płacić.
    >
    > BTW Rosji -- w ci ludzie Rosji znaleźliby schronienie, gdyby chcieli
    > -- nie chcą.
    > Putin zapraszał ich do siebie, przypominając, że potrafi radzić sobie
    > z uchodźcami,
    > których bezproblemowo przyjął nie tysiące czy dziesiątki tysięcy, ale
    > setki tysięcy.
    >

    > Akurat niezbyt mocno dziwię się -- ponoć Rosja (czy Związek Radziecki)
    > w przeszłości
    > potrafiła zapominać o ewakuowaniu muzułmanów ze skażonych

    Chodzi mi tylko o kwestię - pomagać na miarę możliwości uchodźcom czy
    zamykać przed nimi granicę. I z jakiej strony by nie patrzeć p. Kopacz
    bardzo słusznie postąpiła. Jedyne do czego mogę się doczepić to brak
    konsultacji społecznej w tej kwestii. Ale to przecie nic nowego -
    jankesom zaprzedali kraj także nie pytając o zdanie mieszkańców.

    I nie można tak tego rozpatrywać - przynajmniej na początku w w kosztach
    utrzymania uchodźców będzie (i to w znacznym procencie) partycypowała UNIA.

  • 188. Data: 2015-10-23 15:12:00
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562897b6$0$8368$6...@n...neostrada.pl

    > https://www.google.pl/search?newwindow=1&q=kilometr%
    C3%B3wka+afera&oq=kilometr%C3%B3wka+afera&gs_l=serp.
    3...9244.14483.0.15067.6.6.0.0.0.0.70.398.6.6.0....0
    ...1c.1.64.serp..4.2.135.o9C0KbOEoPs

    > Bilokację Sikorskiego chyba nawet uznały polskie sądy.
    > Ostatecznie -- jesteśmy ludźmi wierzącymi.
    >
    > Przy okazji -- możesz kliknąć w link:
    >
    > https://clk.leadexpert.pl/click?c=vSSgg0K5&cr=rhYlkO
    6A&s=NdnT4JTV

    > (ponoć klikanie przynosi szczęście, czyli plny)

    Tak, juz pamiętam tamtą sprawę. A link niestety nie otwiera się.

  • 189. Data: 2015-10-23 15:17:02
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-22 o 11:18, Chris pisze:

    > Opcja na stronie albo w aplikacji.
    >
    > https://goo.gl/photos/AE6UT3qPiBuFpYUu9
    >
    > Masz opcję aktywuj która po aktywacji zmienia się w nie przedłużaj, ot
    > i cała tajemnica aktywacji auto przedłużenia.

    No nie wiem czy to właśnie o to chodziło Eneuelowi.. Czy w ogóle można
    rozpatrywać ważność konta w kontekście ważności danego pakietu.

  • 190. Data: 2015-10-23 15:56:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Prawdę pisząc - nic nie słyszałem o obligacjach wydanych przez OFE.

    Nawet nie wiem czy mozliwe, tzn dopuszczalne przez przepisy.
    Generalnie maja sluzyc do czegos zupelnie odwrotnego.

    Choc np rozne polisolokaty ... po co takiej Avivie dodatkowe srodki od
    ludnosci ? "Wlasnych" powinna miec az nadmiar :-)

    >Mało tego, również nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek środkach
    >własnych które zainwestowało choć jedno z tych pseudo emerytalnych
    >'towarzystw", kryjących się pod logo "OFE".

    Za kazdym z tych towarzystw stoi powazna instytucja finansowa, ktora
    musiala powazne kwoty wyasygnowac, aby takim OFE zostac.
    Ale potem powazne kwoty zarabiac - takie 10% od wplywow to nie byle co
    :-)

    Przepisy chyba dbaja o to, aby takie OFE bylo wydzielone - tzn ma miec
    pieniadze emerytow, je pomnazac, swoich pracownikow utrzymywac, ale o
    "wlasnych srodkach" nie ma mowy.

    No ale jesli analityk w takim OFE uznaje, ze warto zainwestowac np w
    Orlen, to myslisz ze analityk w banku nadrzednym uwaza za nieoplacalne
    ?
    No chyba, ze chodzi o pozbycie sie kiepskich aktywow na koszt emerytow
    :-)

    Z tym, ze za nadmierne straty w OFE ten bank nadrzedny ponosi
    odpowiedzialnosc finansowa, wiec tak sie nie uda.

    >Kontrowersje? A niby u kogo z obywateli rabunek w biały dzień może
    >budzić jakiekolwiek kontrowersje?? Przecie to przedsięwzięcie powołał
    >do życia ktoś aby napełnić swoim kolesiom kieszenie.

    Trudno powiedziec, co tam roznymi decydentami kierowalo, ale:
    -pomysl ze OFE bedzie zarabialo na przyszlosc to w latach 90-tych jak
    startowali byl na granicy absurdu,
    -pomysl ze za pieniadze emerytow OFE kupi obligacje panstwowe i
    zgarnie przy tym swoich pare procent prowizji ... o, to jest na
    granicy kodeksu karnego/TS :-)

    > Z ZUSu horda nie może otwarcie wyprowadzać środków na swoje
    > potrzeby, a tym samym ograbiać obywateli, to utworzyli sobie OFE.

    W ZUS nie ma zadnych srodkow :-(

    >A w czym widzisz wyższość banków nad ZUSem? Jak dla mnie ZUS to
    >jedna z ostatnich normalności która funkcjonuje w tym kraju po
    >zaanektowaniu go przez hordę łupieżców..

    Ale tez bierze cos ok 3% za przelewanie z jednego konta na drugie :-)

> [...]
    >praktycznie każdemu chętnemu. Dzisiaj gdy system już okrzepł
    >nastąpiło wahniecie w druga stronę, czyli iście piekielne utrudnienia

    Eneuel jakos tam sobie radzi, zwolnien nie bierze, na tablety i
    telefony go stac, wiec nie widze podstaw do renty :-)

    J.