eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm#Freemium w Virgin MobileRe: #Freemium w Virgin Mobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Date: Wed, 21 Oct 2015 11:56:22 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <n07ng8$q9m$1@node1.news.atman.pl>
    References: <mvlvkl$thd$1@news.supermedia.pl>
    <561f4f73$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <dyrp4lg7rkkb.118hbqej6v8b6$.dlg@40tude.net> <mvuilj$r9f$1@dont-email.me>
    <n02c1i$ai8$1@node2.news.atman.pl> <n02oe2$nd8$1@dont-email.me>
    <n04laf$l9c$1@node1.news.atman.pl> <n059l6$epk$1@dont-email.me>
    <n05ckq$e9q$1@node1.news.atman.pl> <n05d3n$ee9$3@node1.news.atman.pl>
    <n05ehn$glg$1@node2.news.atman.pl> <n05f8d$gqh$1@node1.news.atman.pl>
    <56264347$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
    <n05g72$hv6$1@node1.news.atman.pl> <n05h8q$ipp$2@node1.news.atman.pl>
    <n05hgc$j69$2@node1.news.atman.pl> <n05hnk$jkq$1@node2.news.atman.pl>
    <n05hvn$jua$1@node1.news.atman.pl> <n07l8r$orh$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.248.254.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1445421384 26934 37.248.254.154 (21 Oct 2015 09:56:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Oct 2015 09:56:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    In-Reply-To: <n07l8r$orh$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1072875
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-10-21 o 11:17, Chris pisze:

    >> Przede wszystkim zerknij w telefon - czy termin ważności pakietu
    >> freemium pokrywa ci się z terminem ważności połączeń wychodzących
    >> (pomocnicza odpowiedź: NIE).
    >
    > W żadnym pakiecie się nie pokryje bo to są pakiety MIESIĘCZNE które co
    > miesiąc można zmieniać na inne. Na stronie masz to ustawione na
    > automatyczne odnawianie jak byś nie wiedział.

    No a we freemium masz pakiety półroczne. I co to zmienia?

    >
    >> Po drugie - przeczytaj sobie punkt 15 regulaminu Freemium ("w przypadku
    >> utraty Okresu ważności połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności
    >> Pakietu , korzystanie z Pakietu będzie możliwe pod warunkiem dokonania
    >> Doładowania przed upływem okresu ważności Pakietu").
    >>
    >> Dla mnie sprawa rozstrzygnięta definitywnie.
    >
    > Nie do końca, bo można utracić ważność poprzez zapominalstwo i nie
    > przedłużenie oferty, ALE jak się przedłuży to powinno być za FREE.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Chodzi o "utratę Okresu ważności
    połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności
    Pakietu" - zatem nie chodzi o zapomnienie o przedłużeniu freemiuma.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: