  • 121. Data: 2015-10-20 13:56:48
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:n059mc$bgc$2@node2.news.atman.pl...

    > Ciekawe czego jeszcze nie zrozumie ;)

    "TEN PAKIET" to znaczy który pakiet?
    Bo pakiet #Freemium jest darmowy, ale nie ma 500 tylko 300MB.

  • 122. Data: 2015-10-20 14:38:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 13:49, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > W regulaminie jest to "pośrednio", ale nie napisali wprost.

    To albo się jest w ciąży albo nie ... nie ma być może ...

    Nie ma napisane że jest to płatne więc nie pisz że przedłużenie usługi
    jest płatne.

    Po 6 miesiącach trzeba ponownie aktywować usługę np: za pomocą kodu
    USSD: *222*000#

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 123. Data: 2015-10-20 14:46:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-20 o 14:38, Chris pisze:

> [...]
    > jest płatne.
    >
    > Po 6 miesiącach trzeba ponownie aktywować usługę np: za pomocą kodu

    Rozróżniasz termin ważności usługi freemium od terminu ważności konta na
    połączenia wychodzące?

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2015-10-20 15:10:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 14:46, Liwiusz pisze:

    > Rozróżniasz termin ważności usługi freemium od terminu ważności konta na
    > połączenia wychodzące?

    31. Po sześciu miesiącach nieprzerwanego korzystania z odnawianego
    Pakietu #Freemium, następuje automatyczna dezaktywacja Oferty. W
    przypadku chęci dalszego korzystania z Pakietu, konieczna jest jego
    ponowna aktywacja.

    Po 6 miesiącach trzeba ponownie aktywować usługę np: za pomocą kodu
    USSD: *222*000

    Można to też aktywować poprzez stronę WWW albo aplikację mobilną.

    Miałeś to kiedyś, widziałeś na żywo czy tylko tak sobie coś piszesz?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 125. Data: 2015-10-20 15:23:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-20 o 15:10, Chris pisze:

> [...]
    >
    > Można to też aktywować poprzez stronę WWW albo aplikację mobilną.
    >
    > Miałeś to kiedyś, widziałeś na żywo czy tylko tak sobie coś piszesz?

    Nie sil się na złośliwości, bo sam się nie znasz.

    Powtórzę: rozróżniasz termin ważności usługi od terminu ważności konta?

    Albo inaczej, tak łopatologicznie - jak zamówisz gdzieś sobie "pakiet
    smsów za 10zł na miesiąc", to uważasz, że nie musisz już dbać o termin
    ważności konta na połączenia wychodzące?

    Wiesz w ogóle na czym polega telefon na kartę?

    Smsem przedłużasz termin ważności tych darmowych pakietów, ale nie
    przedłużasz ważności konta na połączenia wychodzące.

    Sorry, ale prościej już nie potrafię.

    --
    Liwiusz

  • 126. Data: 2015-10-20 15:36:04
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@e...com>

    On 20.10.2015 15:23, Liwiusz wrote:
> [...]
    >
    > Smsem przedłużasz termin ważności tych darmowych pakietów, ale nie
    > przedłużasz ważności konta na połączenia wychodzące.

    Aktywowałem pakiet Freemium. Termin ważności konta przedłużył się na rok
    od daty aktywacji. Czy tak będzie za każdym razem nie ma pewności, ale
    za pierwszym razem tak było.

    Pozdrawiam,
    GWJ

  • 127. Data: 2015-10-20 15:39:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-20 o 15:36, Grzegorz Jablonski pisze:

    > Aktywowałem pakiet Freemium. Termin ważności konta przedłużył się na rok
    > od daty aktywacji. Czy tak będzie za każdym razem nie ma pewności, ale
    > za pierwszym razem tak było.

    U mnie tak samo. Zatem półroczny termin pakietu freemium nijak się ma do
    rocznej ważności konta.

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2015-10-20 15:55:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 15:23, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Smsem przedłużasz termin ważności tych darmowych pakietów, ale nie
    > przedłużasz ważności konta na połączenia wychodzące.

    Nie trzeba doładowywać konta, aby przedłużyć jego ważność - raz na pół
    roku dalszą chęć korzystania z numeru potwierdzimy darmowym SMS-em.

    > Sorry, ale prościej już nie potrafię.

    Bo może na siłę szukasz dziury w całym?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 129. Data: 2015-10-20 15:57:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 15:39, Liwiusz pisze:

    > U mnie tak samo. Zatem półroczny termin pakietu freemium nijak się ma do
    > rocznej ważności konta.

    SMS-em jest sprawdzane czy żyjesz i czy dalej jest sens utrzymania danej
    karty przy życiu. Nic więcej nie trzeba płacić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 130. Data: 2015-10-20 16:00:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-20 o 15:55, Chris pisze:

    > Nie trzeba doładowywać konta, aby przedłużyć jego ważność - raz na pół
    > roku dalszą chęć korzystania z numeru potwierdzimy darmowym SMS-em.

    Nie z numeru. Z pakietu freemium.

    > Bo może na siłę szukasz dziury w całym?

    Jak będzie naprawdę - tego się dowiemy za rok, bo aktywacja freemiuma
    wydłużyła ważność konta właśnie o tyle - być może wynika to z tego, że
    jest to traktowane jak zmiana taryfy, i przy kolejnych aktywacjach
    pakietu freemium już tak nie będzie.

    Ale podwątek rozpoczął się od tego, że ktoś szukał regulaminowych zasad
    na konieczność ładowania 5zł/rok - no i niestety wg regulaminu
    przedłużenie pakietu freemium nie przedłuża ważności konta na połączenia
    wychodzące.

    --
    Liwiusz