-
111. Data: 2015-10-20 09:08:29
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: Trybun <i...@j...ru>
W dniu 2015-10-19 o 14:40, Pszemol pisze:
> "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
> news:5624aa0f$0$666$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2015-10-18 o 19:50, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>>>
>>>
>>> Starczyłoby mi na kilkanaście lat, gdyby nie fakt,
>>> że jak na razie ślę tylko bezpłatne SMSy. ;) (na
>>> przykład SMS odnawiający rok ważności w Orange)
>>
>> To chyba jednak nie SMSem się przedłuża ważność konta...
>
> SMSem trzeba przedłużyć co pół roku a co roku
> trzeba doładować za conajmniej 5 nowych zł.
Nie, w Orange konto się przedłuża raz do roku i nic to nie kosztuje.
Zresztą w #Freemium także chyba nic to nie kosztuje, poza
przypuszczalnym kosztem samego SMSa, czyli jakieś całe 9 gr.
-
112. Data: 2015-10-20 09:08:40
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: Trybun <i...@j...ru>
W dniu 2015-10-19 o 23:45, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> "Trybun" 5624aa0f$0$666$6...@n...neostrada.pl
>
>> To chyba jednak nie SMSem się przedłuża ważność konta...
>
> A czym? Przypominam, że nie jestem byle kim, ale bywalcem salonów!
> (nie jakieś tam byle co, ale prawdziwy Orange z salonami!!!)
> W salonie wysłano SMSa, po którym konto przedłużyło swą ważność.
>
Sorry, moja pomyłka... Oczywiście konto w Orange przedłuża się SMSem.
-
113. Data: 2015-10-20 09:08:50
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: Trybun <i...@j...ru>
W dniu 2015-10-20 o 03:49, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
>
> BTW -- też szukam (ale nie tutaj) lekarza -- od głowy. :) MR
> wykazał coś ponoć niepokojącego (może i raka) w moim mózgu...
> Szukam neurologa, który by znał się na wynikach MR i wiedziałby,
> czy mam raka mózgu...
>
>
Taka ocena obrazu MR, to chyba jednak raczej bardziej domena radiologa
niż neurologa.
-
114. Data: 2015-10-20 09:08:57
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: Trybun <i...@j...ru>
W dniu 2015-10-20 o 00:20, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> "Trybun" 5624a9e8$0$666$6...@n...neostrada.pl
>
>> 300MB spokojnie wystarczy na miesięczne zapotrzebowanie na net w
>> telefonie. Zresztą nie ma się to o o co licytować - faktem przecie
>> jest to że ta oferta VM odbierze sporo użytkowników inny operatorom..
>> a nam użytkownikom pozostaje się a tego tylko cieszyć.
>
> Ja cieszę się. :) Mam jeszcze 290 MB -- do 14 listopada.
>
A mnie że już na pewno nigdy nie sięgnę po kartę/y które kupiłem od
hochsztaplera nr1 na polskim rynku telekomunikacyjnym. ;-)
-
115. Data: 2015-10-20 09:09:03
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: Trybun <i...@j...ru>
W dniu 2015-10-19 o 14:44, Pszemol pisze:
> "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
> news:n01u9k$lnb$3@node2.news.atman.pl...
>> W dniu 2015-10-19 o 02:20, Pszemol pisze:
>>> Jeśli sądzisz, że jednorazowe dopłacenie 5zł daje Ci
>>> dodatkowe 500Mb w *więcej niż jednym miesiącu*
>>> to przytocz odpowiedni cytaz z ich oferty z którego
>>> tak wnioskujesz.
>>
>> "0 zł Pakiet na 30 dni co miesiąc"
>
> ??? :-) Pakiet czego? Zera?
Po prostu ten pakiet kosztuje 0zł. Czyli jest darmowy.
-
116. Data: 2015-10-20 13:47:25
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2015-10-20 o 08:56, Alf/red/ pisze:
> W dniu 19.10.2015 o 22:41, Liwiusz pisze:
>> Otóż zgodnie z definicją z ustawy autopromocja też jest reklamą. [...]
>>
>> " reklamą jest przekaz handlowy, pochodzący od podmiotu publicznego lub
>> prywatnego, w związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową,
>
> Ale cytujesz ustawę o radiofonii i telewizji. Która zresztą nie określa
Bo wyskoczyłeś z durnym argumentem o czasie reklam w tv.
> jakie i ile reklam (i autoreklam) jest dozwolone. Tamtejsza definicja
> reklamy i jej warunki nie muszą być obowiązujące gdzie indziej
Cieszę się, że w końcu do tego doszedłeś - zatem stosujemy pojęcie
słownikowe - virgin wysyłając do mnie smsy ze swoją ofertą niewątpliwie
się reklamuje, cbdu.
(resztę zupełnie nieistotną wycinam).
--
Liwiusz
-
117. Data: 2015-10-20 13:48:27
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2015-10-20 o 09:09, Trybun pisze:
> W dniu 2015-10-19 o 14:44, Pszemol pisze:
>> "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
>> news:n01u9k$lnb$3@node2.news.atman.pl...
>>> W dniu 2015-10-19 o 02:20, Pszemol pisze:
>>>> Jeśli sądzisz, że jednorazowe dopłacenie 5zł daje Ci
>>>> dodatkowe 500Mb w *więcej niż jednym miesiącu*
>>>> to przytocz odpowiedni cytaz z ich oferty z którego
>>>> tak wnioskujesz.
>>>
>>> "0 zł Pakiet na 30 dni co miesiąc"
>>
>> ??? :-) Pakiet czego? Zera?
>
> Po prostu ten pakiet kosztuje 0zł. Czyli jest darmowy.
Ciekawe czego jeszcze nie zrozumie ;)
--
Liwiusz
-
118. Data: 2015-10-20 13:49:57
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Chris" <a...@g...pl> wrote in message
news:n04laf$l9c$1@node1.news.atman.pl...
>>>>>>> Oferta #Freemium to co miesiąc bezpłatne 300 MB, 30 minut i 30
>>>>>>> SMS-ów
>>>>>>> do wszystkich sieci - bez opłat i umowy, z możliwością dokupienia
>>>>>>> pakietów.
>>>>>>>
>>>>>> Oferta wydaje się być absolutnym hitem, zwłaszcza dla posiadaczy
>>>>>> telefonów z dualsim. Pytanie tylko czy nie ma jakichś ukrytych haków?
>>>>>
>>>>> Szybko zlikwiduja ? Z powodu nadmiernej ilosci tych, co nie placa ...
>>>>
>>>> Raczej nie - zauważ, że oferty typu freemium na tym właśnie polegają
>>>> że duży procent klientów nie płaci a firmę utrzymują ta garstka co
>>>> płaci.
>>>> Poza tym - nie jest to takie free, skoro starter kosztuje i tylko
>>>> działa
>>>> rok,
>>>> a potem trzeba doładować konto przymusowo za 5zł lub przestanie.
>>>
>>> Nic nie trzeba płacić, przedłużenie następuje po wysłaniu SMS-a co pół
>>> roku a nie co rok. Najpierw przeczytaj ofertę a nie siejesz
>>> nieprawdziwe informację, jeszcze ktoś to przeczyta i ci uwierzy.
>>
>> Przeczytaj jak długo jest aktywny starter po aktywacji i czemu
>> piszą że trzeba doładować za minimum 5 zł aby przedłużyć
>> na kolejny rok. Nie zarzucaj mi że nie czytałem bo zdaje się
>> Ty nie doczytałeś tego co należy zrobić OPRÓCZ wysłania SMS
>> co pół roku.
>
> Pokaż mi to w regulaminie że trzeba zapłacić.
W regulaminie jest to "pośrednio", ale nie napisali wprost.
Masz punkt 13a i 13c regulaminu #FREEMIUM:
a. korzystanie z Oferty Virgin Mobile Polska #ChcęWszystko;
c. utrzymanie Okresu ważności połączeń wychodzących.
Masz też punkt 31 regulaminu #FREEMIUM:
31. Po sześciu miesiącach nieprzerwanego korzystania z odnawianego Pakietu
#Freemium, następuje automatyczna dezaktywacja Oferty. W przypadku chęci
dalszego korzystania z Pakietu, konieczna jest jego ponowna aktywacja.
Oraz informację na ich witrynie obok, w dziale FAQ:
Jak długo jest ważne konto??
Po wykonaniu pierwszego połączenia konto ważne jest przez 30 dni na
połączenia wychodzące i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące. Przy
każdym doładowaniu ważność konta przedłuża się o 365 dni na połączenia
wychodzące i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące.
Nie podają ŻADNEGO INNEGO SPOSOBU na przedłużenie ważności konta jak tylko
doładowanie. Znasz inny sposób? Np. taki jak wysłanie SMSa START w sieci
Orange?
Ale - nie ma tego zapisu w regulaminie - to fakt. Pytanie więc - czy klienta
obowiązuje jakiś zapis z ich strony którego nie ma w regulaminie usługi
#ChcęWszystko lub pakietów #FREEMIUM?
Gdzie jest regulamin starej Oferty 2012 i nowej Oferty #ChcęWszystko która
ją zastępuje?
-
119. Data: 2015-10-20 13:53:35
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:n046k0$7s6$1@node1.news.atman.pl...
> "Pszemol" n043a3$3c6$...@d...me
>
>>> Gubisz się nieco. ;) Teraz była mowa o Orange, nie o VM.
>
>> Ty się gubisz - cały czas mówimy o nowym #Freemium.
>> Patrz na temat wątka. O zasadach Orange wszyscy wiedzą.
>
> Ja nie gubię się. Napisałem, że 30 SMSów starczyłoby na ileśtam...
> I podałem okoliczności, w których ślę SMSy.
Piszesz nie na temat. Mieszasz też tematy zupełnie nie
z tej grupy (polityka na temat uchodźców).
> Równie dobrze można w tym wątku (czy w innym) pisać o tym,
> co pleciemy ;) przez telefon w czasie rozmów telefonicznych
> czy -- do kogo dzwonimy...
Albo o rowerach czy ogrodnictwie - twoim zdaniem oczywiście.
> Ja rzadko rozmawiam przez telefon
Nie o tym mówimy ile Ty dzownisz.
Jest to nieistotne dla wszystkich poza Tobą.
> Nawiązując do innego postu -- może najpierw znajdź tego lekarza
> i wylecz swoje kompleksy, a dopiero później nas zamęczaj... ;)
>
> BTW -- też szukam (ale nie tutaj) lekarza -- od głowy. :) MR
Nie interesuje to nikogo na co Ty lekarza szukasz.
Zachowaj te informacje dla siebie - nikt Cię o to nie pyta.
> Do niedawna błądziłem, nie znając prawdy o owej energetyce
Przestań pleść trzy po trzy. Masz słowotok.
-
120. Data: 2015-10-20 13:55:25
Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
news:5625e870$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 2015-10-19 o 23:45, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>>
>> "Trybun" 5624aa0f$0$666$6...@n...neostrada.pl
>>
>>> To chyba jednak nie SMSem się przedłuża ważność konta...
>>
>> A czym? Przypominam, że nie jestem byle kim, ale bywalcem salonów!
>> (nie jakieś tam byle co, ale prawdziwy Orange z salonami!!!)
>> W salonie wysłano SMSa, po którym konto przedłużyło swą ważność.
>>
>
> Sorry, moja pomyłka... Oczywiście konto w Orange przedłuża się SMSem.
Nie dziw się, że się pomyliłeś - Enuel wyskakuje z tematami różnymi
w wątku o #Freemium. Ciężko się połapać o czym on plecie 3 po 3.