  • 11. Data: 2011-10-24 09:40:55
    Temat: Re: Francja - migacze, autostrady i motocykle
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Arek" datowanym 24 października 2011 (09:29:20) napisano:

    > Znowu dziwne rzeczy opowiadasz:) Jak to, ludzie mogą jeździć zgodnie z
    > przepisami bez chmury FR i patrolów policji? Nie możliwe:)

    Fotoradary owszem są i to nawet dość sporo, jednak po pierwsze stoją
    faktycznie w miejscach gdzie przekroczenie prędkości może być z
    jakiegoś powodu niebezpieczne a po drugie ostrzegają i informują zę to
    dla naszego bezpieczeństwa wyjebitne znaki które widać z daleka i
    które naprawdę trudno pomylić z jakimkolwiek innym znakiem
    informacyjnym bo nei są biało niebieskie

    --
    Javelin
    Kraków