  • 1. Data: 2012-10-22 20:00:02
    Temat: Fotoradary Sikorskiego/Sobieskiego W-wa
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Dzisiaj zauważyłem, że ich nie ma. Coż się stało?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2012-10-22 20:12:27
    Temat: Re: Fotoradary Sikorskiego/Sobieskiego W-wa
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 22 Oct 2012 20:00:02 +0200, jerzu

    > Dzisiaj zauważyłem, że ich nie ma. Coż się stało?

    http://wyborcza.pl/1,126565,12698858,Zniknal_slynny_
    radar_z_Sobieskiego___Zostaly_gorki_.html

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-10-22 21:59:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-22, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Dzisiaj zauważyłem, że ich nie ma. Coż się stało?

    Nic. Bedzie nowy lepszy (w sensie bardziej dochodowy).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-10-23 10:29:57
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 19:59:24 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Nic. Bedzie nowy lepszy (w sensie bardziej dochodowy).

    Akurat ta lokalizacja takiego sprzętu się broni. Od otwarcia
    Siekierkowskiej jeździłem przez to skrzyżowanie do pracy, co się
    napatrzyłem to moje. Do przelotów na późnożółtym się przyzwyczaiłem, ale
    tam były loty 2,3 sekundy po zapaleniu czerwonego. Hardkor na maksa. Teraz
    nic takiego się nie działo, czasem dawał się złapać jakiś element napływowy
    nie znający specyfiki miejsca. No i według władz liczba wypadków zmalała
    drastycznie.

  • 5. Data: 2012-10-23 10:32:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Iglo nabazgrał(a):

> [...]
    > nic takiego się nie działo, czasem dawał się złapać jakiś element
    > napływowy nie znający specyfiki miejsca. No i według władz liczba

    Jak by byli sprytni to obecnie postawili by tam atrapę bo i tak większość
    wie że się tu zwalnia a działające postawili w nowym lepszym miejscu.

  • 6. Data: 2012-10-23 10:34:28
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Element miejscowy ?
    WOJO

  • 7. Data: 2012-10-23 12:27:48
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > No i według władz liczba wypadków zmalała
    > drastycznie.

    Az strach pomyslec jak drastycznie by spadla ilosc wypadkow po
    wybudowaniu wiaduktu. Tylko wtedy nie byloby dochodow z FR i mniejsze z
    akcyzy, wiec widocznie warto poswiecic te pare trupow dla zadowolenia
    Vincenta.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2012-10-23 13:03:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 23 Oct 2012 12:27:48 +0200, Pawel O'Pajak

    > Az strach pomyslec jak drastycznie by spadla ilosc wypadkow po
    > wybudowaniu wiaduktu.

    Co ci da ten wiadukt, skoro dalej i tak są przejścia dla pieszych,
    skrzyżowania i światła? Skąd wziąć na to kasę -- wyłożysz? Ponadto, jak już
    w końcu zaczną budować, to kto pierwszy zacznie chrzanić, że się jeździć
    tam nie daje, bo rozkopane i trzeba stać w korkach? Niech zgadnę,
    najprędzej ci sami, co przed rozpoczęciem budowy pieprzyli, że miasto
    powinno tam zbudować wiadukt...

    PS Na wiaduktach (i pod) ludzie też się rozpieprzają. Daleko szukać nie
    trzeba, na wiadukcie na Powsińską, z Płowieckiej na siekierkowską oraz z
    siekiery na Wał, co chwile ktoś ląduje na barierach...

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2012-10-23 13:15:47
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-23 12:27, Pawel O'Pajak pisze:
> [...]
    > wybudowaniu wiaduktu. Tylko wtedy nie byloby dochodow z FR i mniejsze z
    > akcyzy, wiec widocznie warto poswiecic te pare trupow dla zadowolenia

    tiaa a zapłacą za to "ci Państwo", oczywiście zadajesz sobie sprawę że
    budowa wiaduktów, zjazdów, przebudowa infrastruktury w obrębie miasta
    jest ogromna.
    I zapominasz, że te trupy to wynik braku wyobraźni kierowników a nie
    kwestia zadowalania kogokolwiek.

  • 10. Data: 2012-10-23 13:22:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-23 11:03:32 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > PS Na wiaduktach (i pod) ludzie też się rozpieprzają. Daleko szukać nie
    > trzeba, na wiadukcie na Powsińską, z Płowieckiej na siekierkowską oraz z
    > siekiery na Wał, co chwile ktoś ląduje na barierach...

    Ale to jest spowodowane bzdurną teorią, że prawo jazdy powienien
    dostać każdy, kto ma samochód.
    Nie obecnością czy brakiem _estakad_.

    --
    Bydlę