    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradary Sikorskiego/Sobieskiego W-wa
    Date: Tue, 23 Oct 2012 10:29:57 +0200

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 19:59:24 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Nic. Bedzie nowy lepszy (w sensie bardziej dochodowy).

    Akurat ta lokalizacja takiego sprzętu się broni. Od otwarcia
    Siekierkowskiej jeździłem przez to skrzyżowanie do pracy, co się
    napatrzyłem to moje. Do przelotów na późnożółtym się przyzwyczaiłem, ale
    tam były loty 2,3 sekundy po zapaleniu czerwonego. Hardkor na maksa. Teraz
    nic takiego się nie działo, czasem dawał się złapać jakiś element napływowy
    nie znający specyfiki miejsca. No i według władz liczba wypadków zmalała
    drastycznie.