eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFotoradar zbankrutował :)Re: Fotoradar zbankrutował :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 26 Aug 2011 12:33:57 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradar zbankrutował :)
    References: <j30dml$tmj$1@mx1.internetia.pl> <4e53c81e$1@news.home.net.pl>
    <j30ib1$gah$1@mx1.internetia.pl> <j30ikf$t7n$1@mx1.internetia.pl>
    <j30r1n$sh8$1@news.icpnet.pl> <j30rkf$qfb$1@mx1.internetia.pl>
    <1b6tv18oj2uqu$.1hhlq7tuywzhs$.dlg@40tude.net>
    <j31225$s84$1@mx1.internetia.pl> <5...@b...softax.pl>
    <j35chu$jig$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <j35chu$jig$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <1...@b...softax.pl>
    Lines: 96
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
    X-Trace: 1314356402 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.18.189.42:41654
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394206
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2011-08-25 11:19, Sebastian Kaliszewski pisze:
    >> Artur Maśląg wrote:
    >>> W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
    >>>> Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >>>>>>> Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.
    >>>>>> oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
    >>>>>> niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)
    >>>>> No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
    >>>>> poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).
    >>>>
    >>>> No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale
    >>>> czasem
    >>>> jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie
    >>>> obowiazuja, a
    >>>> zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)
    >>>
    >>> Ja z miasta, gdzie korki są większe niż w Twoim mieście
    >>
    >> Jesteś pewien? Miasto mamy większe ale i szersze ulice.
    >
    > Poczytaj - nawet tutaj podawałem źródła tych informacji.

    Gdzie? Podałeś, że gdzieś tam coś zmierzyli ale nie podałeś co i jak zmierzyli.

    Np. w dwu równie zakorkowanych miastach z których jedno jest geograficznie
    większe, średni czas przejazdu między dowolnie wybranymi punktami będzie większy
    w mieście rozleglejszym.

    > Ty oczywiście
    > zawsze możesz podważać i wymyślać coś tam...

    Tu nawet nie ma czego podważać...

    >>> i z zieloną
    >>> falą bywa bardzo różnie.
    >>
    >> A to prawda. Choć robili cały zintegrowany system, to on działa tak
    >> sobie (co zresztą było do przewidzenia)
    >
    > Cały zintegrowany? Z czym?

    Udajemy że nie rozumiemy?

    "Zintegrowany system kierowania ruchem" tak się toto nazywa -- zintegrowane masz
    kierowanie ruchem na skrzyżowaniach na sporym obszarze (Wisłostrada,
    Jerozolimskie, Powiśle, itd...)

    >
    >>> Nie zmienia to faktu, że podwyższanie
    >>> prędkości nie zmienia przepustowości.
    >>
    >> Bzdura. Takie brednie wychodzą jak się założy, że samochód ma zerową
    >> długość -- to równie sensowne co "przyjmijmy idealnie kulistą krowę".
    >
    > Brednie to Ty opowiadasz - modele matematyczne je skutecznie prostują.

    Nie ucz mnie modeli matematycznych, bo się ośmieszysz :)

    >
    > http://www.traffic-simulation.de/
    > http://www.cactusconnects.co.uk/Physics_of_Traffic_J
    ams.pdf

    Tekst "przeglądowy", ma parę błędów ale mało istotnych.

    Szkoda, że ma niewiele wspólnego z twoim twierdzeniem o braku wpływu
    ograniczenia prędkości na korki.

    >
    > Masz, pobaw się.

    Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem to co linkujesz.

    >
    >>> W przeciwieństwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolnił w wielu
    >>> miejscach i pieszym jest łatwiej się przedostać przez pasy.
    >>
    >> Gdzie zwolnił?
    >
    > Generalnie wszędzie.
    >

    Generalnie nie zauważyłem -- za wyjątkiem Trasy Łazienkowskiej gdzie zwolnił na
    skutek wprowadzenia buspasów w dodatku zaprojektowanych z poważnymi błędami (w
    jego wyniku średnia łączna (i z autobusów i z innych pojazdów) liczba osób
    przejeżdżających w ciągu godziny przez most Berlinga spadła. Ba po gorączce
    strefy 50 (w wielu miejscach kompletnie igrnorowanej -- zresztą zgodnie ze
    zrdowym rozsądkiem) miasto w coraz większej liczbie miejsc dochodzi do wniosku,
    że ograniczenia trzeba urealnić.

    pzdr
    \SK
    --
    "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    --
    http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: