-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 26 Aug 2011 12:33:57 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fotoradar zbankrutował :)
References: <j30dml$tmj$1@mx1.internetia.pl> <4e53c81e$1@news.home.net.pl>
<j30ib1$gah$1@mx1.internetia.pl> <j30ikf$t7n$1@mx1.internetia.pl>
<j30r1n$sh8$1@news.icpnet.pl> <j30rkf$qfb$1@mx1.internetia.pl>
<1b6tv18oj2uqu$.1hhlq7tuywzhs$.dlg@40tude.net>
<j31225$s84$1@mx1.internetia.pl> <5...@b...softax.pl>
<j35chu$jig$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <j35chu$jig$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <1...@b...softax.pl>
Lines: 96
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1314356402 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.18.189.42:41654
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394206
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2011-08-25 11:19, Sebastian Kaliszewski pisze:
>> Artur Maśląg wrote:
>>> W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
>>>> Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>>>>>>> Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.
>>>>>> oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
>>>>>> niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)
>>>>> No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
>>>>> poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).
>>>>
>>>> No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale
>>>> czasem
>>>> jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie
>>>> obowiazuja, a
>>>> zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)
>>>
>>> Ja z miasta, gdzie korki są większe niż w Twoim mieście
>>
>> Jesteś pewien? Miasto mamy większe ale i szersze ulice.
>
> Poczytaj - nawet tutaj podawałem źródła tych informacji.
Gdzie? Podałeś, że gdzieś tam coś zmierzyli ale nie podałeś co i jak zmierzyli.
Np. w dwu równie zakorkowanych miastach z których jedno jest geograficznie
większe, średni czas przejazdu między dowolnie wybranymi punktami będzie większy
w mieście rozleglejszym.
> Ty oczywiście
> zawsze możesz podważać i wymyślać coś tam...
Tu nawet nie ma czego podważać...
>>> i z zieloną
>>> falą bywa bardzo różnie.
>>
>> A to prawda. Choć robili cały zintegrowany system, to on działa tak
>> sobie (co zresztą było do przewidzenia)
>
> Cały zintegrowany? Z czym?
Udajemy że nie rozumiemy?
"Zintegrowany system kierowania ruchem" tak się toto nazywa -- zintegrowane masz
kierowanie ruchem na skrzyżowaniach na sporym obszarze (Wisłostrada,
Jerozolimskie, Powiśle, itd...)
>
>>> Nie zmienia to faktu, że podwyższanie
>>> prędkości nie zmienia przepustowości.
>>
>> Bzdura. Takie brednie wychodzą jak się założy, że samochód ma zerową
>> długość -- to równie sensowne co "przyjmijmy idealnie kulistą krowę".
>
> Brednie to Ty opowiadasz - modele matematyczne je skutecznie prostują.
Nie ucz mnie modeli matematycznych, bo się ośmieszysz :)
>
> http://www.traffic-simulation.de/
> http://www.cactusconnects.co.uk/Physics_of_Traffic_J
ams.pdf
Tekst "przeglądowy", ma parę błędów ale mało istotnych.
Szkoda, że ma niewiele wspólnego z twoim twierdzeniem o braku wpływu
ograniczenia prędkości na korki.
>
> Masz, pobaw się.
Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem to co linkujesz.
>
>>> W przeciwieństwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolnił w wielu
>>> miejscach i pieszym jest łatwiej się przedostać przez pasy.
>>
>> Gdzie zwolnił?
>
> Generalnie wszędzie.
>
Generalnie nie zauważyłem -- za wyjątkiem Trasy Łazienkowskiej gdzie zwolnił na
skutek wprowadzenia buspasów w dodatku zaprojektowanych z poważnymi błędami (w
jego wyniku średnia łączna (i z autobusów i z innych pojazdów) liczba osób
przejeżdżających w ciągu godziny przez most Berlinga spadła. Ba po gorączce
strefy 50 (w wielu miejscach kompletnie igrnorowanej -- zresztą zgodnie ze
zrdowym rozsądkiem) miasto w coraz większej liczbie miejsc dochodzi do wniosku,
że ograniczenia trzeba urealnić.
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.11 13:11 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=