  • 51. Data: 2009-04-10 16:52:30
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest?
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    Ern pisze:
    > A ja miałem wczoraj sporego farta.
    > Turlam się rano do pracy - spokojnie - jakieś 100 - 110. Droga pusta,
    > żadnych samochodów - słowem pełny luz. Nagle widzę, że po lewej stronie
    > stoi jakiś Pan i pokazuje na mnie ręką - cholera 'suszy'!!! Lekko
    > nacisnąłem na heble, ale wiem, że już za późno. Pan powoli opuszcza rękę
    > i, myślę sobie, zaraz wyciągnie lizaka. Ale nie - nic. Przejeżdżając
    > obok tego przemiłego Pana w podziękowaniu skinąłem lekko głową i
    > podniosłem lewą dłoń - Pan odwzajemnił a ja odkręciłem i pojechałem dalej.

    Zdarza się :-).
    Mnie raz złapali na suszarę na wyjściu z winkla 20m przed końcem
    zabudowanego. Pomachali ręką, ja im pomachałem i pojechałem dalej ;-)

    --
    Soulsick

  • 52. Data: 2009-04-10 17:09:44
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzybol"
    >Zrobiłem. Powiedziałem im kto. Pokazałem gdzie mieszka. Reakcja psów -
    >'dzień dobry, czy to Pan okradł samochód nr rej... itd? Nie skąd? Ja w
    >życiu. Aha, to przepraszamy i życzymy miłego dnia'. Tyle było interwencji.

    No jaja sobie robisz. Albo nie mieli żadnych podstaw, poza twoim
    "wszyscy wiedzą", albo trzeba było złożyć formalną skargę.

    --
    [------------------------] A new film by Borg... Guess Who's Borging to
    [ K...@e...eu.org ] Dinner?

  • 53. Data: 2009-04-10 18:11:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
    wiadomości news:slrngtuvao.g82.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > No jaja sobie robisz. Albo nie mieli żadnych podstaw, poza twoim
    > "wszyscy wiedzą", albo trzeba było złożyć formalną skargę.

    Chyba niewiele w życiu miałeś do czynienia z policją... Nie sensie, żebyś
    coś przeskrobał, ale jako np. okradziony. Pożyjesz to się sam przekonasz.
    Mają wszystko w dupie. Sprawy w policji toczą się przy biurku. Każdy
    policmajster to pisarz - pisze do każdej prostej sprawy kilkanaście różnych
    kwitów. Przesłuchują Cię kilka razy, żeby stworzyć wrażenie, że tak im
    zależy na złapaniu sprawców. A tak naprawdę nie wychodzą z komisariatu.
    Wysyłają komplet kwitów, prokurator umarza i finał. Statystyka jest git.
    Wszystko gra. Komendant pochwali. Znam sytuacje, gdzie komendant powiatowy
    policji wyznaczył nagrodę dla policjantów w całym powiecie po 70 zł od
    złapanego pijanego kierowcy. Komendancik był nowy i chciał zabłysnąć u
    zwierzchnika. Nagroda była nieoficjalna, cicho sza. Ale wyszło potem z
    worka. Pieski jeździły po wsiach i wyciągali spod sklepów
    pijaków-rowerzystów. Było np. tak (sam widziałem): podjeżdżają pod sklep
    gdzie stoi kilku pijaków i rower oparty o ścianę. "Czyj to rower? Mój.
    Siadaj, pojedziesz na komisariat" Tam dmuchnął w alkomat. Sąd grodzki - 650
    zł grzywny. Znam człowieka, widziałem akcje:-)

    --
    Grzybol

  • 54. Data: 2009-04-10 18:35:23
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >Siadaj, pojedziesz na komisariat" Tam dmuchnął w alkomat. Sąd grodzki - 650
    >zł grzywny. Znam człowieka, widziałem akcje:-)

    I co z tym zrobiłeś?
    Ludzie, samo się nie zrobi. Wszyscy chcecie żeby było doskonale, ale
    dupy nie ruszycie żeby zmienić to co jest. Ba, chcecie żeby policja
    pilnowała przestrzegania prawa, ale nie kiedy chodzi o was. Nie dziwcie
    się zatem, że jest jak jest.

    --
    Kruk@ -\ | Applied mathematicians do it by computer si-
    }-> epsilon.eu.org | mulation.

  • 55. Data: 2009-04-10 18:49:55
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > dupy nie ruszycie żeby zmienić to co jest. Ba, chcecie żeby policja
    > pilnowała przestrzegania prawa, ale nie kiedy chodzi o was. Nie dziwcie

    Ty Mariusz, a ile Ty masz lat?

    --

    pozdr
    pj

  • 56. Data: 2009-04-10 18:53:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
    wiadomości news:slrngtv4bb.g82.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > I co z tym zrobiłeś?

    A niby co miałem zrobić? Zastrzelic ich? :-)

> [...]
    > dupy nie ruszycie żeby zmienić to co jest. Ba, chcecie żeby policja
    > pilnowała przestrzegania prawa, ale nie kiedy chodzi o was. Nie dziwcie

    Jakoś Cię nie zrozumiałem. Sam chociaż rozumiesz co piszesz?

    --
    Grzybol

  • 57. Data: 2009-04-10 19:19:23
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "(pj)"
    >>> worka. Pieski jeździły po wsiach i wyciągali spod sklepów
    >Ty Mariusz, a ile Ty masz lat?

    Wystarczająco, żeby być zgorzkniałym. :-P
    Co nie zmienia faktu, że swoją małą rzeczywistość staram się czynić
    lepszą (choćby przez ewangelizację tutaj ;->).

    --
    [------------------------] My name is drzewo, /dev/drzewo
    [ K...@e...eu.org ]

  • 58. Data: 2009-04-10 19:20:41
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzybol"
    >A niby co miałem zrobić? Zastrzelic ich? :-)

    Na przykład napisać skargę wyżej. Albo zainteresować prasę. Metod jest
    trochę, tylko trzeba się wysilić.

    Którego słowa nie rozumiesz?

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Microsoft Office 2000: Łatwiej wszystko
    `b K...@e...eu.org d' znieść

  • 59. Data: 2009-04-10 19:23:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
    wiadomości news:slrngtv709.g82.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > Na przykład napisać skargę wyżej. Albo zainteresować prasę. Metod jest
    > trochę, tylko trzeba się wysilić.

    :-)

    > Którego słowa nie rozumiesz?

    Całego tego śmiesznego sformułowania:-)

    --
    Grzybol

  • 60. Data: 2009-04-10 20:14:34
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest? [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Grzybol wrote:
> [...]
    > coś przeskrobał, ale jako np. okradziony. Pożyjesz to się sam przekonasz.
    > Mają wszystko w dupie. Sprawy w policji toczą się przy biurku. \

    Jesli kradna ich informatorzy to przeciez swoich nie rusza, nieprawdaz?
    Czasem mozna odniesc wrazenie ze Panowie reaguja wylacznie gdy jakis
    glupi zlodziejaszek na co dzien krojacy bezkarnie zwyklych zjadaczy
    chleba nie rozpozna ze obrobil kogos waznego - wtedy jest akcja by
    smrodu poprzez odgorne naciski nie bylo. Jak najdalej od tego
    towarzystwa. Tfu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona