    Date: Sun, 12 Dec 2010 13:57:42 +0100
    From: PawelC <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy

    W piątek wieczorem na A4 przed pierwszą bramką za Katowicami w stronę
    Krakowa, fotoradar strzelił mi piękną fotkę.
    Konsternacja, bo jeżdżę, tą trasą, 2 razy w tygodniu, na pewno wtedy
    byłem na dochamowaniu, a i wcześniej za szybko nie jechałem, gdyż
    zwyczajnie się nie dało, ale mogło się tak zdarzyć, że miałem te 10
    więcej niż... no właśnie.
    Oba znaki ograniczenia prędkości, które stoją przed bramkami, były
    zwyczajnie zasypane brudnym śniegiem.
    I teraz taka mysl - probowac isc na wojne, podpierajac sie wlasnie tym,
    ze znak byl zwyczajnie zasypany(tym bardziej ze przeciez, jest tam cale
    centrum sluzb porzadkowych), wygral ktos taka sprawe?

    uzdrawiam :)