  • 21. Data: 2011-01-05 21:08:18
    Temat: Re: Fotograf na ślub - prośba o ocenę
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-01-05 17:27:19 +0100, "Stan.Matyska" <k...@y...com> said:

    > HaDeRy byly robione tez na filmach. Ja mialem do 9-ciu klatek jedna
    > na drugiej, bez przesuwu filmu.
    I co to niby da w przypadku tego koszmarka (Nr 3 w galerii)?
    > Trzeba balo zaczac od mniejszego naswitlania danej klatki. Wszystkie
    > te plakaty miast z wiezowcami swiecacymi w nocy,
    Wieżowce świecące w nocy robi się w nocy. A jak się chce zrobić
    wieżowce wczesnym wieczorem i świecące okna to trzeba użyć ME.
    > byly dawniej robione w ten sposob, a po to bys widzial budynki (robine
    > wczesniej) i zapalone swiatla okien, robione pozniej.
    A o takie Ci chodzi.
    > Przy osmiu klatkach na sekunde dalo sie tez robic zdjecia z ludzmi;)
    > pozdrowienia
    A co mają do tego klatki na sekundę? Tu trzeba jednej klatki na pół godziny.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2011-01-05 21:11:44
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-01-05 16:36:42 +0100, Łukasz K. <i...@l...pl> said:

    > Naipsał: "To Nikon F80 + Kodak Pro 100 dopalany lampą na swój sposób i
    > zeskanowany" - ja mu wierzę. Filmy można pchać o 2 EV sokojnie w czasie
    > wołania - a potem skanować ze 2-3 razy - taki analogowy HDR - napisal
    Gdybym tego nie robił codziennie, to może bym i uwierzył.
    Nie da się porządnie niedoświetlić negatywu. A skanowanie kilka razy to
    już zupełnie dla mnie zagadka. W jakim celu?
    > tez że doplal lampą.
    > Ja mu wierzę - dalej spierać się nie będę - podałem to jako ciekawostkę.
    A ja mu nie wierzę.

    > dla mnie EOT.
    Jak chcesz.

  • 23. Data: 2011-01-05 21:56:08
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 10:25:44 -0800, pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > "Widzisz chłopcze, niektórzy do zrobienia fotki muszą użyć body z
    > jednocyfrowym oznaczeniem i z hiper duper wysokim ISO, a innym wystarczy
    > użycie własnej głowy ...."
    >
    > Radzilbym ci dziaduniu uzywac glowy do pisania, bo piszesz brednie. veri

    po pierwsze nie ma to jak wyzywanie się dwóch anonimów... ;-> to takie
    proste.... ;-)

    Po drugie: uważam rozdzielczość (poza szczególnymi zastosowaniami)
    powyżej 4-6 Mp za "powiększanie sobie penisa" lub "zastępowanie sobie
    małego" fotografa..... podobnie z wysokimi ISO (aczkolwiek mniej),
    chociaż nie jestem tu fetyszystą..... Tym niemniej..... 20MP i użyteczne
    ISO 3600 można w 98% procentów zastąpić wiedzą i umiejętnościami
    fotografa...

    --
    meping

  • 24. Data: 2011-01-05 22:52:44
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jan 5, 4:56 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
    > Dnia Wed, 05 Jan 2011 10:25:44 -0800, pl.rec.foto.cyfrowa napisa (a):

    > po pierwsze nie ma to jak wyzywanie si dw ch anonim w... ;-> to takie
    > proste.... ;-)

    Gdzie ty widzisz wyzywanie?
    Toz dla mnie jako 60cio latka wprost komplement byc nazywanym clopcem.
    Przypuszczam tez, ze dla anonima nazywanie go dziaduniem musi sprawiac
    mu przyjemnosc, skoro innych nazywa chlopcami.

    > Po drugie: uwa am rozdzielczo (poza szczeg lnymi zastosowaniami)
    > powy ej 4-6 Mp za "powi kszanie sobie penisa" lub "zast powanie sobie
    > ma ego" fotografa..... podobnie z wysokimi ISO (aczkolwiek mniej),

    Dokladnie. Podobnie tez uwazam ze ci ktozy fotografujac analogami
    uwazaja,
    ze bialy penis w postaci kliszy jest lepszy od czarnego w postaci
    matrycy.

    > chocia nie jestem tu fetyszyst ..... Tym niemniej..... 20MP i u yteczne
    > ISO 3600 mo na w 98% procent w zast pi wiedz i umiej tno ciami
    > fotografa...

    Chociaz nie jestem tu fetyszysta .... Tym niemniej...... 30 cm i
    uzyteczne
    z tego chocby 2/3 mozna w 98% zastapic wiedza i umiejetnosciami
    posiadacza malego bialego penisa...

    veri

  • 25. Data: 2011-01-05 22:57:54
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jan 5, 4:08 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

> [...]
    ludzmi;)

    > A co mają do tego klatki na sekundę? Tu trzeba jednej klatki na pół godziny.

    A po co tu jednej klatki na pol godziny? Tu wystarczy tak zwany
    "beret" albo "czapka".

    veri

  • 26. Data: 2011-01-05 23:05:37
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jan 5, 4:11 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Gdybym tego nie robił codziennie, to może bym i uwierzył.
    > Nie da się porządnie niedoświetlić negatywu.

    Zapewniam, ze sie porzadnie niedoswietlic negatyw.

    >A skanowanie kilka razy to
    > już zupełnie dla mnie zagadka.

    Za to nie jest dla ciebie zagadka wiedza, kto co je, czym fotografuje,
    na kim zarabia i czym zarabia.

    >W jakim celu?

    Doucz sie.

    veri

  • 27. Data: 2011-01-05 23:34:58
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-01-06 00:05:37 +0100, "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> said:

    > Za to nie jest dla ciebie zagadka wiedza, kto co je, czym fotografuje,
    > na kim zarabia i czym zarabia.

    > Doucz sie.

    Masz coś sensownego do napisania?

  • 28. Data: 2011-01-06 00:13:42
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jan 5, 6:34 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Masz co sensownego do napisania?

    Jak juz sie douczysz, to sam zauwazysz sensownosc tego co ci napisalem
    - chyba ze nie musisz sie douczac, bo i bez tego wiesz lepiej.

    veri

  • 29. Data: 2011-01-06 20:11:47
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Litości - daj już sobie spokój. Większy sens ma dyskusja z drzewem.
    A przy okazji wywlekasz go niepotrzebnie z kf-a i pręgierz się tu robi... ;)

  • 30. Data: 2011-01-06 20:48:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-01-06 21:11:47 +0100, Jester <j...@t...net.pl> said:

    > Litości - daj już sobie spokój. Większy sens ma dyskusja z drzewem.
    > A przy okazji wywlekasz go niepotrzebnie z kf-a i pręgierz się tu robi... ;)

    Już nie.