  • 131. Data: 2009-09-30 17:56:00
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zkruk [Lodz] napisał(a):

    > w sezonie pracuje po 12h dziennie od poniedziałku do niedzieli...
    > poza sezonem 3-6h dziennie od pn do pt

    Hmm... to pachnie pracoholizmem. I pewnie sensu nie ma.

    j.

  • 132. Data: 2009-09-30 18:12:18
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 30 Wrz, 18:53, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > StaM pisze:

    > Dlatego nigdy nie pojadę do tej głuplandii.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam

    ...a masz taki paszport,ze tak odmawiasz przyjazdu "glupolom"?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3b870b412f5e0c
    .html

    StaM

  • 133. Data: 2009-09-30 18:18:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    StaM pisze:

    > ...a masz taki paszport,ze tak odmawiasz przyjazdu "glupolom"?
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3b870b412f5e0c
    .html

    Nie mam takiego paszportu (w ogóle nie mam, bo mi się skończył), nie mam
    wizy i nie mam zamiaru się upokarzać prosząc o nią ciołków, które myślą,
    że chcę tam tylko zarabiać te ich dulary.
    Natomiast nikomu nie odmawiam przyjazdu, bo głupole to nie ci, co się im
    zabrania przykręcać kontaktów czy kopać dołów pod rurę na swoim ogródku,
    tylko ci, co zabraniają.

    Tak w ogóle, nie mógłbym stąd (z Polski) wyjechać na stałe. No bo
    gdzieżbym jeszcze się mógł tak obijać? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 134. Data: 2009-09-30 18:32:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zkruk [Lodz] wrote:

    > a czy zarobki 3k-3.5k do których dąże to tak dużo?

    > są - ale Ty uzywasz eizo...
    > ja mam samsunga - nie jest to monitor dla grafika
    > ale na monitor dla grafika nie jest mnie stać
    > może za rok, może za dwa...

    zamiast 10 dysków :) i kontrolera oraz jednej stałki miałbyś lepszy
    monitor.

    jak chcesz zarabiać wiecej ogranicz koszty.

  • 135. Data: 2009-09-30 18:33:39
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:
    [...]
    > Tak w ogóle, nie mógłbym stąd (z Polski) wyjechać na stałe. No bo
    > gdzieżbym jeszcze się mógł tak obijać? :)

    W Danii, Szwecji, Francji...

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 136. Data: 2009-09-30 18:34:28
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 30 Wrz, 20:18, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Natomiast nikomu nie odmawiam przyjazdu, bo głupole to nie ci, co się im
    > zabrania przykręcać kontaktów czy kopać dołów pod rurę na swoim ogródku,
> [...]
    Adam, sprawa jest zlozona, wydaje sie to nam smieszne,
    ale ma za zadanie nie odbierania pracy czlonkom zwiazkow zawodowych.
    ,oraz nie obnizania stawek za wykonana prace. Mnie rowniez smieszyly
    niektore sprawy,
    i denerwowala mnie nadgorliwosc do pracy za marne centy naszych
    rodakow.
    Mieszkam teraz w Europie, po 30-stu latach w USA
    Pozdrawiam StaM

  • 137. Data: 2009-09-30 18:39:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > Unia z Ilinois prześladuje Ciebie? Chodzą za Tobą i robią zdjęcia? A
    > potem je kradną? Dodatkowo zamieszani są hydraulik i facet z łopatą?
    > ;P

    pitolenie.

    prawie jak wtedy gdy usiłowano prawem unijnym uzasadnić że każda mała firma
    ma zatrudniać specjalistę od pożarów. Bardzo szybko okazało sie w tej
    strasznej unii nikt o takich przepisach nie słyszał. Generalnie w większości
    państw uni przepisy są prostrz ei mniej upierdliwe niż w Polsce, pewnie
    tylko wspaniała germania ma durniejszych urzędasów niż polska dlatego zwykle
    nóż mi się otwiera gdy ktoś zaleca wprowadzanie w Polsce prawa na wzór
    niemiecki.
    Swego czasu szef Sanepid ujawnił, że polskie przepisy są bardziej
    restrykcyjne niż unijne, co skutecznie utrudnia lub nawet uniemożliwia tzw
    mała produkcję wędlin serów win czy innych produktów spożywczych.

  • 138. Data: 2009-09-30 18:45:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > ...a masz taki paszport,ze tak odmawiasz przyjazdu "glupolom"?
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3b870b412f5e0c
    .html
    > StaM

    Nie jestem pewien czy jest sie czym chwalic...

  • 139. Data: 2009-09-30 18:50:59
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 30 Wrz, 20:39, " Marek Dyjor"

    > januszek wrote

    > pitolenie. <

    januszek wykrzywil moja wypowiedz, jednak sie nie wkurzam bo jest
    smieszna;))
    StaM

  • 140. Data: 2009-09-30 18:53:34
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 30 Wrz, 20:45, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    Nie jestem pewien czy jest sie czym chwalic...

    A co to za chwalenie dostalem za 48 dolcow, plus koszty za zdjecia.
    StaM