  • 21. Data: 2011-06-08 09:58:35
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:

    > Wydaje mi sie ze w miare normalne - listonosz 4.50 kosztuje.
    > I nie musi byc drogowka - dzielnicowy, mlodziez na praktyce itp.

    To niech się dzielnicowy i inna młodzież na praktyce zajmie pilnowaniem
    dzielnicy a nie budzeniem obywateli.

    pzdr
    \SK

  • 22. Data: 2011-06-08 10:21:58
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 08:37:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > W niedzielę?

    No, przykładowo Ci policjanci i parę innych zawodów (np. markety w
    niedzielę obsługują roboty???), aczkolwiek też uważam że w niedzielę tak
    wcześnie to trochę nie bardzo.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 23. Data: 2011-06-08 10:34:24
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    > Dzis naszla moj dom policja, informujac domownikow, ze chca ze mna
    rozmawiac
    > na temat zdjecia z fotoradaru.
    > Poinformowany tym faktem ze chca na mnie poczekac wrocilem w pospiechu do
    > domu, zeby zobaczyc na zdjeciu swoj samochod i kierowce zaslonietego
    > "daszkiem" przeciwslonecznym
    > Zastanawia mnie od kiedy to drogowka szlaja sie po domach zamiast wysylac
    > takie mandaty pocztą? Czy to normalne zjawisko? Do tej pory spotkalem sie
    > tylko z doreczycielem mandatu - panem lostonoszem.

    Ja mam na to metodę taką, ze nieznajomym nie otwieram drzwi
    jak ktos ma do mnie interes niech dzwoni albo pisze:)

    za duzo akwiztorow sie kreci i naciągaczy,

    a dzięki kamerce za 100zł widzę, kto sto przed drzwiami

  • 24. Data: 2011-06-08 10:48:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:154724071.20110608083729@pik-net.pl...
    > Hello J.F.,
    > W niedzielę?

    > Za zbudzenie mnie w niedzielę o 7:40 też bym chyba zrobił piekło.

    Jakbys codziennie uczciwie robil od 7:00, to i wstac w niedziele o
    7:40 nie byloby klopotu :-)

    To o ktorej maja przyjsc, zeby bylo dobrze ?

    J.

  • 25. Data: 2011-06-08 10:50:12
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jakbys codziennie uczciwie robil od 7:00, to i wstac w niedziele o 7:40
    > nie byloby klopotu :-)
    >
    > To o ktorej maja przyjsc, zeby bylo dobrze ?

    Wcale ?

  • 26. Data: 2011-06-08 10:51:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    > A to już poczta nie działa i poleconych nie doręcza?

    I zmuszac obywatela zeby odstal godzine na poczcie, bo mu listonosz
    przyjdzie w godzinach powszechnie uwazanych za godziny pracy ? :-)

    Najwygodniej to by bylo jakby sciagneli prosto z konta :-P

    J.

  • 27. Data: 2011-06-08 10:57:45
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > I zmuszac obywatela zeby odstal godzine na poczcie, bo mu listonosz
    > przyjdzie w godzinach powszechnie uwazanych za godziny pracy ? :-)
    >
    > Najwygodniej to by bylo jakby sciagneli prosto z konta :-P

    Jak się nie zgłosisz to tak właśnie stanie się :-)

  • 28. Data: 2011-06-08 11:04:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-08 01:49, Tomasz Stiller pisze:

    > Wykroczenie drogowe to zdaje się nie jest sprawa niecierpiąca zwłoki, nie
    > muszą tego wyjaśniać w niedzielę o 7.40 rano

    Chyba, że brakuje im akurat 0.3% współczynnika skuteczności mandatowania
    do premii kwartalnej... ;)

  • 29. Data: 2011-06-08 11:22:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Gwoli wyjaśnienia Policji nie musisz nawet drzwi otwierać, ani tym
    > bardziej wpuszczać do domu jeśli masz taką fanaberię. Ja na miejscu
    > autora wątku spuściłbym ich kulturalnie na drzewo i wrócił spać.

    w tym przypadku nie ale jesli policjant ma podejrzenie (uzasadnione) ze moze
    byc w twoim domu dowod przestepstwa ktory nalezy zabezpieczyc bo mozesz go
    chciec zniszczyc to moze wejsc na szmate. nie masz prawa go nie wpuscic.
    natomiast jak nie znajdzie tego czego szuka to mozesz zlozyc na niego skarge
    i ma cieplo.

  • 30. Data: 2011-06-08 11:33:15
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 10:50:12 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Wcale ?

    Najprościej by było nie dostarczyć im okazji do odwiedzin, ale różnie bywa.