  • 11. Data: 2011-06-08 01:49:27
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Tue, 07 Jun 2011 22:08:45 +0200, Marek P. wrote:

    > Nakazu czego? Rewizje robili czy prosili o wyjasnieni ekto kierowa?
    > pojazdem w zwi?zku z wykroczeniem domowym?

    Rozumiem, że dla Ciebie sprawa jest absolutnie normalna i nie widzisz
    niczego złego, że Panowie policjanci postanowili odwiedzić kolegę o 7.40
    rano?

    Mi ta sprawa śmierdzi szykanowaniem i nadaje się na skargę do lokalnego
    komendanta policji. Najlepiej z prośbą o wyjaśnienie dlaczego wybrano
    taką porę i ile taka interwencja kosztowała, w zamian wysłania listu
    poleconego z prośbą. Jak to się robi w takich przypadkach zazwyczaj.
    Wykroczenie drogowe to zdaje się nie jest sprawa niecierpiąca zwłoki, nie
    muszą tego wyjaśniać w niedzielę o 7.40 rano - kiedy większość populacji
    zwyczajnie jeszcze śpi. Zgadza się?

    Gwoli wyjaśnienia Policji nie musisz nawet drzwi otwierać, ani tym
    bardziej wpuszczać do domu jeśli masz taką fanaberię. Ja na miejscu
    autora wątku spuściłbym ich kulturalnie na drzewo i wrócił spać.

    Tomek

  • 12. Data: 2011-06-08 07:44:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Jun 2011 23:49:27 +0000 (UTC), Tomasz Stiller wrote:
    >Wykroczenie drogowe to zdaje się nie jest sprawa niecierpiąca zwłoki, nie
    >muszą tego wyjaśniać w niedzielę o 7.40 rano - kiedy większość populacji
    >zwyczajnie jeszcze śpi. Zgadza się?

    Wiekszosc to 6 rano wstaje i idzie do roboty :-P

    Ale co - maja co godzine przychodzic, czy wezwanie na komende przybic
    do drzwi ?

    J.

  • 13. Data: 2011-06-08 08:10:46
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-06-08 07:44, J.F. pisze:

    > Wiekszosc to 6 rano wstaje i idzie do roboty :-P

    W niedzielę?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 14. Data: 2011-06-08 08:35:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    > No to już przechodzi wszelkie pojęcie. Ja bym spisał numery służbowe i
    > napisał pisemną skargę na postępowanie policji. Oczywiście przy drzwiach
    > bardzo grzecznie poinformował bym ich co myślę o tym ich najściu. Tak się
    > akurat składa, że bez nakazu to sobie mogą... chcieć... i nic więcej.

    Nie o to chodzi, że bez nakazu, ale, że informują osoby postronne.

  • 15. Data: 2011-06-08 08:37:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Wednesday, June 8, 2011, 7:44:12 AM, you wrote:

    > Wiekszosc to 6 rano wstaje i idzie do roboty :-P

    W niedzielę?

    > Ale co - maja co godzine przychodzic, czy wezwanie na komende
    > przybic do drzwi ?

    Za zbudzenie mnie w niedzielę o 7:40 też bym chyba zrobił piekło.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-06-08 08:38:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Wiekszosc to 6 rano wstaje i idzie do roboty :-P
    >
    > Ale co - maja co godzine przychodzic, czy wezwanie na komende przybic
    > do drzwi ?

    Do swojej głowy niech sobie przybiją :-)

  • 17. Data: 2011-06-08 08:50:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    > Dzis naszla moj dom policja, informujac domownikow, ze chca ze mna
    > rozmawiac na temat zdjecia z fotoradaru.
    > Poinformowany tym faktem ze chca na mnie poczekac wrocilem w pospiechu do
    > domu, zeby zobaczyc na zdjeciu swoj samochod i kierowce zaslonietego
    > "daszkiem" przeciwslonecznym
    > Zastanawia mnie od kiedy to drogowka szlaja sie po domach zamiast wysylac
    > takie mandaty poczt?? Czy to normalne zjawisko? Do tej pory spotkalem sie
    > tylko z doreczycielem mandatu - panem lostonoszem.

    Mogą nosić, byle nie ujawniali informacji domownikom. U mne kutas jeszcze
    twierdził, że pod blokiem stoi mój samochód.

  • 18. Data: 2011-06-08 09:04:11
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.06.2011 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Wydaje mi sie ze w miare normalne - listonosz 4.50 kosztuje.
    > I nie musi byc drogowka - dzielnicowy, mlodziez na praktyce itp.

    A ile kosztuje praca policjanta, ile czasu i paliwa do radiowozu on traci
    na dojazd do delikwenta oraz dlaczego nie goni przestępców zamiast?
    --
    Samotnik

  • 19. Data: 2011-06-08 09:40:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl>

    > A ile kosztuje praca policjanta, ile czasu i paliwa do radiowozu on traci
    > na dojazd do delikwenta oraz dlaczego nie goni przestępców zamiast?

    Jakich przestępców ? To Ty jesteś dla niego przestępcą :-) bo Ciebie można
    zastać w domu.

  • 20. Data: 2011-06-08 09:57:06
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:

    > Wiekszosc to 6 rano wstaje i idzie do roboty :-P

    Która większość i czy w niedzielę?

    > Ale co - maja co godzine przychodzic, czy wezwanie na komende przybic
    > do drzwi ?

    A to już poczta nie działa i poleconych nie doręcza?

    pzdr
    \SK