    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
    Date: Tue, 7 Jun 2011 23:49:27 +0000 (UTC)

    On Tue, 07 Jun 2011 22:08:45 +0200, Marek P. wrote:

    > Nakazu czego? Rewizje robili czy prosili o wyjasnieni ekto kierowa?
    > pojazdem w zwi?zku z wykroczeniem domowym?

    Rozumiem, że dla Ciebie sprawa jest absolutnie normalna i nie widzisz
    niczego złego, że Panowie policjanci postanowili odwiedzić kolegę o 7.40
    rano?

    Mi ta sprawa śmierdzi szykanowaniem i nadaje się na skargę do lokalnego
    komendanta policji. Najlepiej z prośbą o wyjaśnienie dlaczego wybrano
    taką porę i ile taka interwencja kosztowała, w zamian wysłania listu
    poleconego z prośbą. Jak to się robi w takich przypadkach zazwyczaj.
    Wykroczenie drogowe to zdaje się nie jest sprawa niecierpiąca zwłoki, nie
    muszą tego wyjaśniać w niedzielę o 7.40 rano - kiedy większość populacji
    zwyczajnie jeszcze śpi. Zgadza się?

    Gwoli wyjaśnienia Policji nie musisz nawet drzwi otwierać, ani tym
    bardziej wpuszczać do domu jeśli masz taką fanaberię. Ja na miejscu
    autora wątku spuściłbym ich kulturalnie na drzewo i wrócił spać.

    Tomek