  • 41. Data: 2010-06-02 10:45:04
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 11:37:22 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Bada jest guzik warta z definicji - flash to ZŁO.
    > A całe UI oraz oprogramowanie Bada jest we flashu.
    >
    > Co do Androida - jak na gównianość założeń (całe oprogramowanie w Javie) to
    > chodzi zaskakująco nieźle, choć mocno cierpi na tym żywotność aku.

    Nie jest znacząco gorsza w porównaniu do ipoo czy podobnych sprzętowo
    maszynek z WM, jak mi się wydaje.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 42. Data: 2010-06-02 12:45:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > To chyba oczywiste. Każdy linuks jest spierdolony od początku do
    > końca. Z wyjątkowa rozkoszą wróciłem do Windowsa 7. Bo to jest
    > system spójny, logiczny i konsekwentny

    Spojny, logiczny i konsekwentny ?
    Logika i konsekwencja w/g MS - jak juz osiagnelismy stan dobry, to
    teraz to wszystko pozmieniajmy.

    Spojny, logiczny i konsekwentny to byl na koniec XP.
    A potem zaczeli ta spojnosc wywracac.

    J.

  • 43. Data: 2010-06-02 16:55:01
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 2-06-10 12:40, Andrzej Libiszewski pisze:

    > No ale to jest zupełnie niezależne jedno od drugiego.

    Jak najbardziej zależne.

    > Choroby psychiczne expierda mnie niespecjalnie interesują.

    Ale tak umiera demokracja.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 44. Data: 2010-06-02 17:42:57
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 2-06-10 14:45, J.F. pisze:

    > Spojny, logiczny i konsekwentny ?

    Owszem.

    > Logika i konsekwencja w/g MS - jak juz osiagnelismy stan dobry, to teraz
    > to wszystko pozmieniajmy.

    Przesadzasz. Faktycznie 9x były mocno niedopracowane, ale NT to już
    nieco inna liga.
    BTW "stanu zadowalającego nie ma i nigdy nie będzie" Jako bywalec
    militariów powinieneś to znać.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 45. Data: 2010-06-02 17:56:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    a teraz tak konkretnie napisz co zlego jest w androidzie np na lg w
    porownaniu z symbianem na e51, mam oba telefony i chcialbym uslyszec
    konkret, zadne uprawnienia roota mnie nie interesuja gdyz nigdy nie mialem
    potrzeby z nich skorzystac.
    KOrzystalem z obu z neta, poczty, mp3(jako odtwarzacz), smsy, rozmowa i dla
    mnie android to rewelacja w porownaniu z symbianem ktorego od roku uzywam .
    Soft instalowany na symbianie czesto bywa upierdliwy wlasnie ze wzgledu na
    certyfikaty o ktorych byla mowa w watku, w adnroidzie nie ma takich
    przygod..

  • 46. Data: 2010-06-02 17:59:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 19:56:07 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

> [...]
    > mnie android to rewelacja w porownaniu z symbianem ktorego od roku uzywam .

    Zainstaluj w tej rewelacji oprogramowanie na karcie pamięci oraz wyświetl
    kontakt z książki adresowej w postaci Nazwisko, Imię (Firma).
    Jak Ci się uda, to pogadamy.

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 47. Data: 2010-06-02 18:09:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-06-02 18:55, ALEX pisze:

    > Jak najbardziej zależne.

    Niech ci będzie, nie będę się kopał z koniem po próżnicy.

    > Ale tak umiera demokracja.

    Za dużo się filmów naoglądałeś.

  • 48. Data: 2010-06-02 18:18:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-06-02 19:59, Waldek Godel pisze:

    > Zainstaluj w tej rewelacji oprogramowanie na karcie pamięci oraz wyświetl
    > kontakt z książki adresowej w postaci Nazwisko, Imię (Firma).
    > Jak Ci się uda, to pogadamy.

    Oprogramowanie na karcie zainstalować można będzie po aktualizacji do
    v2.2. To znaczy bez rootowanego telefonu, bo na zrootowanym już można.

    Co do książki, to pewnie się nie da, chyba że zapiszesz kontakty w
    takiej postaci. Albo jakaś inna aplikacja do kontaktów będzie - nie
    wiem, nie sprawdzałem, nie miałem potrzeby :)

  • 49. Data: 2010-06-02 18:22:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 20:18:23 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Oprogramowanie na karcie zainstalować można będzie po aktualizacji do
    > v2.2. To znaczy bez rootowanego telefonu, bo na zrootowanym już można.

    Jest już Froyo na LG? Jak będzie to pogadamy. Na razie był wspomniany
    nierootowany telefon LG w porównaniu z E51, trzymajmy się założeń, dobrze?
    I mając roota wciąz nie można zainstalować aplikacji na karcie pamięci,
    można przenieść CAŁY folder aplikacji z WSZYSTKIMI aplikacjami na
    specjalnie przygotowaną kartę pamięci, co zdecydowanie nie jest tym samym.
    Nie wspominajac, że przekracza możliwości 99% użytkowników.

    > Co do książki, to pewnie się nie da, chyba że zapiszesz kontakty w
    > takiej postaci. Albo jakaś inna aplikacja do kontaktów będzie - nie
    > wiem, nie sprawdzałem, nie miałem potrzeby :)

    Czy ja coś wspominałem o zapisywaniu? Prosiłem o WYŚWIETLENIE.
    W ŻADNYM innym normalnym telefonie nie trzeba zapisywać, bo KAŻDY inny
    normalny telefon z rozbudowaną książką (tzn trochę lepszą niż w Nokii 5110)
    ma ODDZIELNE pola Imię i Nazwisko.

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 50. Data: 2010-06-02 18:27:36
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Zainstaluj w tej rewelacji oprogramowanie na karcie pamięci oraz wyświetl
    > kontakt z książki adresowej w postaci Nazwisko, Imię (Firma).
    > Jak Ci się uda, to pogadamy.

    mam ndrive, 400 mb na karcie micro sd.

    cos jesczze kontakty pewnie tez sie da skonfiigurowac, Ty natomiast pokaz mi
    jak zmusic symbiana do wyswietlania na liscie kontaktow procz nazwy takze
    numeru telefonu bez wchodzenia w edycje numeru