  • 91. Data: 2010-06-06 21:17:08
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    ALEX <k...@s...us> wrote:
    > Bez złamania systemu?

    Tak.

    p.

  • 92. Data: 2010-06-06 21:44:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 6 Jun 2010 20:56:34 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Bez problemu.

    W nie rootowanym Androidzie 2.1 lub niższym? Serio?

    > Hm, bez "(Firma)", nie wystarczy?

    a dlaczego nie? Nawet jak nie używam telefonu do pracy to często prywatnie
    dzwonię do różnych firm. Czasem dzwonię do firmy ZZ, czasem do Jana
    Kowalskiego który pracuje w firmie ZZ, a czasem do firmy ZZ w której
    kontaktuję się najczęściej z Janem Kowalskim, ale niekoniecznie.
    Bardzo użyteczne są wtedy wpisy w książce w postaci:
    Jan Kowalski (ZZ)
    ZZ
    ZZ, Kowalski, Jan
    Przy czym najlepiej, żeby to nie rozwalało bazy danych, czyli żeby wciąż
    imię było w polu "imię" etc. Moje telefony sobie z tym radzą bez problemu
    (choć przyznam, że Nokia nie aż tak świetnie, choć wciąż poprawnie)

    > I o czym gadamy?

    O tym, że smartfon powinien ułatwiać życie przystosowujac się do potrzeb
    właściciela a nie zmuszając go do stosowania się do własnych ograniczeń

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 93. Data: 2010-06-06 22:19:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 6 Jun 2010 21:16:07 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Kilka osób dostało... :)

    A to nie wersja RC? była ;)

    > Standardowa też już ma.

    No cóż, ta z HTC Desire nie ma.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 94. Data: 2010-06-07 12:26:37
    Od: W <a...@o...pl>

    Piotr KUCHARSKI wystukał, co następuje:

    > Mój Android też ma oddzielne pola.

    *imię* i *nazwisko*? zrzut ekranu poproszę... w gmailu google się jeszcze
    tej trudnej sztuczki nie nauczyło...

  • 95. Data: 2010-06-08 09:07:56
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 7 Jun 2010 12:26:37 +0000 (UTC), W <a...@o...pl>
    wrote:

    >Piotr KUCHARSKI wystukał, co następuje:

    >*imię* i *nazwisko*? zrzut ekranu poproszę... w gmailu google się jeszcze
    >tej trudnej sztuczki nie nauczyło...

    Zrzutu Ci nie zrobię ale moje HTC Hero (aka Era G2) z systemem 1.5 ma
    oddzielne pola Imię i Nazwisko wkontaktach i możliwość ustawienia
    które jest wyświetlane w danym kontakcie pierwsze. Samsung Galaxy
    i7500 wyciągnięty z szuflady tez z 1.5 ma to razem. Czyli nakładka HTC
    to załatwia.

    Zdrówko

  • 96. Data: 2010-06-08 10:34:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 08-06-2010 11:07, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > które jest wyświetlane w danym kontakcie pierwsze. Samsung Galaxy
    > i7500 wyciągnięty z szuflady tez z 1.5 ma to razem. Czyli nakładka HTC

    Interesujące, HTC Desire z A 2.1 NIE posiada takich pól, mimo
    oprogramowania HTC

  • 97. Data: 2010-06-08 20:05:14
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 08 Jun 2010 12:34:35 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    >Interesujące, HTC Desire z A 2.1 NIE posiada takich pól, mimo
    >oprogramowania HTC

    Jak nie wierzysz to jutro mogę Ci wysłać zrzut ekranu tylko potrezbuję
    coś co działa na systemie bez root-a. Pola są oddzielne i z tego
    korzytam dając czasami w polu "imię" imię i nazwisko a w polu
    "nazwisko" nazwę firmy. Przydaje się do szybkiego szukania. Przydałoby
    się do tego trzecie pole ale go niestety nie ma.

    Zdrówko

  • 98. Data: 2010-06-08 22:24:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 22:05:14 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

> [...]
    > "nazwisko" nazwę firmy. Przydaje się do szybkiego szukania. Przydałoby
    > się do tego trzecie pole ale go niestety nie ma.

    Może jest to zależne od wersji oprogramowania. Desire z A 2.1 takiej
    możliwości nie ma.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"