  • 231. Data: 2012-02-17 11:52:10
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 11:53, AL pisze:
    > robie to oczywiscie codziennie rano
    > zrob tez i sie pochwal czy tez tak umiesz - masz jaja? czy tylko tak
    > glupio pieprzysz - nie tylko zreszta w tym watku.

    Następny. Ale po co miałby to robić? Telefon służy do rzucania po
    asfalcie? Dobrze się czujesz?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 232. Data: 2012-02-17 11:53:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 12:02, J.F. pisze:
    > Nie, ale jak ci czasem wypadnie na ulicy, to moze sie tak skonczyc.

    Może jeszcze wpaść do wanny, kibla, kałuży, jeziora czy stawu - nosicie
    też jakieś wypasione pokrowce wodoodporne do codziennego użytku??

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 233. Data: 2012-02-17 11:58:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-16 23:32, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Ciągle nie rozumiem na czym polega Wasz problem. Wrzucam klucze i
    > telefony razem do jednej kieszeni. Obudowy wyglądają żałośnie, ale ekran
    > nie chce się porysować. Co mam zrobić by mi przeszło ?!

    przykladowo temu gosciowi udala sie (albo nie) jakosc ta sztuczka z
    kluczami:
    http://www.youtube.com/watch?v=MNojdER7-Sk&feature=r
    elated

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 234. Data: 2012-02-17 12:13:44
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 10:35:20 +0100, J.F. napisał(a):

    > Moze kolega nie sprzedaje swoich telefonow, bo po tych paru latach one i
    > tak nic nie warte.

    Może dlatego, że nosi je razem z kluczami?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 235. Data: 2012-02-17 12:25:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:
> [...]
    ge&v=EimSyAIuDoI#t=36s

    > Codziennie rzucać telefonem o asfalt, celowo ekranem do dołu? Dobrze
    > się czujesz?

    No przecież mówię, że to psychopaci ;)

  • 236. Data: 2012-02-17 13:00:02
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Kolejna ciekawa informacja. Producenci montują jakieś gorille, czy
    > mineralne szybki żeby skrócić ich trwałość na korzyść plastikowej
    > naklejki.

    Każdemu producentowi zależy na sprzedaży dodatków i na tym zarabiają. Tak
    sami jak obliczenie trwałości sprzętu na xxx roboczo-godzin. Nic nie jest
    wieczne.

  • 237. Data: 2012-02-17 13:17:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 13:25, Skrypëk pisze:

    > No przecież mówię, że to psychopaci ;)

    Mówisz, że też nie podrzucasz telefonów ?;)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 238. Data: 2012-02-17 13:18:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 14:00, Chris pisze:
    > Każdemu producentowi zależy na sprzedaży dodatków i na tym zarabiają.
    > Tak sami jak obliczenie trwałości sprzętu na xxx roboczo-godzin. Nic nie
    > jest wieczne.

    Serio? To dlaczego nie robią plastikowych szybek?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 239. Data: 2012-02-17 13:26:10
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Serio? To dlaczego nie robią plastikowych szybek?

    Bo musi wytrzymać min 2 lata okresu gwarancyjnego ...

  • 240. Data: 2012-02-17 13:35:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 14:26, Chris pisze:
    > Bo musi wytrzymać min 2 lata okresu gwarancyjnego ...

    Od kiedy rysa na szybce, czy jej mechaniczne pęknięcie podlega gwarancji?

    --
    pozdr. Rzędzimir