    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <jhb2dc$hrs$1@inews.gazeta.pl> <jhjqph$rum$1@mx1.internetia.pl>
    <jhl6bc$2j6$1@inews.gazeta.pl>
    <4f3e2df1$0$6507$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb.com>
    <jhlbjm$ijm$2@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Folia na dotykowcu?
    Date: Fri, 17 Feb 2012 12:14:00 +0100

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > robie to oczywiscie codziennie rano

    Gratuluję.

    > zrob tez i sie pochwal czy tez tak umiesz - masz jaja?

    Zniszczyć coś? Oczywiście. U zdrowego człowieka to jedna z najwcześniej
    nabywanych zdolności.
    Nie ma się czym chwalić.

    Umiem również nie niszczyć. To już znacznie mniej spektakularna umiejętność,
    na jutuba się nie nadaje. Nie rozumiem jednak, dlaczego ciebie przerasta tak
    prosta koncepcja, jaką jest nierzucanie telefonami po jezdni.